Wanneer komt die grote winkel eigenlijk? Grote museum heb ik.. en heb alles eigenlijk al alleen dat niet
Bedankt voor diegene die het fruit en alle andere dingen meebrachten . Ging op de chat niet zo vlot en moest ff lunch msken, dus dan maar ff zo
Ja in principe wel. Hij veranderd twee keer per dag om 12 uur in de middag steeds als je nog iets nodig hebt roep maar ik kan eventueel pompoenen of bamboe voor je meenemen!
Ik heb zoveel zin om een keer een paar uur achter elkaar te spelen. We hebben schermtijden waar we als ouders ons ook aan houden... En het is vechten met 3 andere gezinsleden. Als ik een uur per dag kan, is het al heel wat, maar veel verder dan een rondje duiken en een keer vliegen kom je niet.
Omdat je zelf geen knollen meer hebt wil ik je vanavond wel klingels brengen? Heb je toch een soort van winst
De grote winkel komt nadat je 200.000 klingels hebt uitgegeven en hij moet minimaal 30 dagen open zijn geweest.
Pompoenen en bamboe heb ik inmiddels al Kan zo gauw niet iets bedenken. Ik laat het vanavond weten wanneer ik weer online ga