Ohhhh @Meiske2015 heeeel mooi! Ik vind dat idee met die watervalletjes en kleine stukjes hoog echt superleuk! En heb een foto gemaakt van je bieb hahaha
@Adje ik dacht dat ik het nog aan jou zou laten weten, net al mijn spinnen bij flick verkocht voor 468.000 klingels! En ook 20 wespen voor 80.000
Wow! Ik zal ook eens bijzondere insecten bewaren in mijn opslag. Die Flick heb ik pas 1 keer gezien. Ik keek vanochtend wat de prijs van knollen was. Die zakt ook elke dag. Dus het heeft zin om na 12u weer te kijken? Ik zag toen ook dat Redd er was met zijn boot. Redd zelf niet zo snel kunnen vinden. Loopt ie rond op het hele eiland? Of vooral rond het centrale plein?
De prijs van knollen is meestal op maandag heel laag en kan verder heel erg schommelen, zakken of stijgen. Je hebt wel bepaalde patronen die je kan invoeren op internet. Moet je eens zoeken op turnip calculator. Redd zit in zijn boot achter op je eiland. Als je op de landkaart kijkt zie je als het goed is achter op het strand een zwart teken. Je moet dus echt de boot in...
Boot had ik gevonden, maar ik kom de boot niet in. Dan krijg ik het bericht dat ik niet ongevraagd het dek op kan komen.
Ik vind die ontwerpen in het oup echt geniaal. Ik heb gister de hele avond in die kledingwinkel rondgehangen. Met de jongste maken we een outdoorpizza restaurant aan het strand. En met de oudste een ijsjeskraampje. Zag ook al een topontwerp voor een zwembad.
Jaa leuk he. Enige is dat je wel een max hebt aan hoeveel je kan laden en als je er een weghaalt verdwijnt die ook op je eiland.