Help! Ik ben op bamboe eiland. Hele eiland leeg gehaald en geplant op het strand. Maar geen spin te zien. Wat doe ik verkeerd?
Ik ben ook online. Ik lees iets over Celeste. Mag ik langs komen? Bij mij nu voor het eerst dat Noorderlicht, zo cool
Net afgesloten. Batterij is leeg en mijn batterij ook na verhuisdozen inpakken. Dus ik duik lekker mn bedje in
Hier ook Celeste maar ik heb het maar opgegeven heb meerdere keren een tijdje naar de lucht staan staren naar geen vallende ster gezien
Die komen alleen als Isabelle dit aangeeft wanneer ze haar dagelijkse praatje doet af en toe komt er sporadisch een vallende ster een keer langs, maar dan moet je echt geluk hebben wil je die zien. Soms 2x op een heldere avond misschien voor komen.
Wie kan mij helpen..? Ik wil graag opnieuw beginnen, omdat ik naar mijn idee niet lekker gestart ben. Zo ver ben ik nog niet, dus de schade valt nog mee We hebben het spel ooit als eerste geinstalleerd op het account van mn dochter. Zij is dus de zgn eilandwoordvoerder.. Ik heb mijn registratie gewist, die van mn andere dochter ook. De registratie van mn oudste kan ik niet verwijderen.. dat moest via het geheugen vd switch zei Tom Nook.. dat heb ik ook gewist.. Ik kan nu wel weer 'opnieuw' beginnen, maar keer wel terug naar het bestaande eiland. De tent van mn dochter staat er ook nog en als ik ac opstart via haar account, bestaat ze nog steeds... Hoe krijg ik alles gewist, zodat ik echt helemaal opnieuw kan beginnen??
Vandaag een vistoernooi! Maar weet iemand hoe het zit met die vispunten? Ik vang steeds voldoende vis maar ik krijg geen beloning oid
Als je boven de 10 punten hebt verzameld kun je bij cj klikken op: iets anders. Dan kun je je punten inwisselen voor een kado