Dit is er allemaal, alleen niet alles cataloogbaar helaas er zijn items in de shop te koop, aantal dingen in je automaat, en je krijgt denk ik dingen van Pavé
Sowieso een nieuwe diy van Pascal. Verder volgens mij niks uit ballonnen maar er is nog niet zoveel te vinden erover
Ik heb je de rode in plaats van oranje gegeven die zitten nog in mijn zak als je die ook nog wil geef maar een gil
Ohhh ik heb nog steeds geen bewoner. Heb 9 op mijn lijstje staan die ik wel zou willen maar na 160 eilanden nog steeds geen een tegen gekomen...bah!
Ik heb er 1 voor je En ik heb ook een paarse als je wil! Niks anders want ik heb heeel veel oranje en roze bloemen
Dan ben ik wel nieuwsgierig wie er op je lijstje staan. Ik ben meestal na 10 eilanden al minder kritisch en na meer dan 30 mag alles wat bovengemiddeld is meekomen.
Ik ben ook benieuwd wie dat dan zijn, misschien kijken of je op marktplaats een amiibo van die kan vinden dan...
Ik zoek: Marcie Diana Tia Cookie Coco Stitches Judy June Sherb Via Discord kan ik er wel een krijgen maar zelf vinden is leuker haha. Ik ga door tot 200 en dan ga ik hulp roepen
Jemig ik zou gestoord worden van al die eilanden bezoeken . Maar hoe heb je zoveel nookmiles kunnen krijgen?? Ik snap niets van die celeste.... ze is al meerdere keren geweest en elke keer sta ik weet ik et hoelang naar die lucht te koekeloeren maar nog geen enkele vallende ster gehad
Celeste geeft je een diy maar wil niet zeggen dat er vallende sterren zijn. Als Isabelle in haar openingspraatje aankondigd dat er vallende sterren komen dan heb je er heel veel. Anders kan je ze wel zien op een heldere avond maar sporadisch.