Woehoe! Heb eindelijk een schep en kan met een stok over het water! Kan ik ook mijn huisje nu verplaatsen naar ander stuk van het eiland?
Haha ik werd er helemaal zenuwachtig van man. Ik blèrde zelfs tegen mn man dat ie ff stil moest zijn, om me te concentreren slaat nergens op natuurlijk maar t was zó spannend
Dat kan later in het spel. Denk over een week als dat plein veranderd is. Kost dan wel 30 000 of 50 000 bells.
Heeft iemand van jullie een bad en douche wat ik even kan vasthouden? Dan krijg ik die in mijn catalogus. Ik ben ook op zoek naar deze meubels. Kan iemand deze maken? Dan neem ik de materialen mee naar uw eiland. Dat bed heb ik denk ik, uit een ballon gekregen maar ben niet helemaal zeker. Die met een kruis erdoor heb ik en kan ik voor jullie maken. Of als jullie iets anders nodig hebben, laat het mij dan weten.
Hier een week niet gespeeld, wow!!! nu moest ik allemaal onkruid weghalen... heb een 2e brug in aanbouw “rode zenbrug”, hoef ik eindelijk niet meer te poolstokspringen... Huis groter gemaakt. Aan het vistoernooi meegedaan 2x. Ga vandaag maar even alles inhalen. Ik heb al het fruit, gooi vanavond mijn poort wel even open.
Ik ga straks even die lijst met codes van jullie opzoeken en even toevoegen. Heb dat nog geen eens gedaan. Veels te druk geweest nog
Jammer dat de bloesem nu weg is, vond het makkelijk om het verschil te zien gisteravond een riemvis en goudforel gevangen, beide 15000 waard geloof ik, tot nu toe leverde ik alles eerst in bij het museum om te vullen, maar deze 2 zitten toch maar even in mijn opslag
Wie wil mij toevoegen? [verwijderd] Ik zou heel graag appels, peren en kersen willen, ik heb sinaasappel en perziken zijn aan het groeien
Leuk! Ik heb verder nog geen idee hoe het online werkt hoor val wel met mijn neus in dat paasgebeuren, dat had niet gehoeven
Heeft ook geen nut meer om mee te doen denk ik. Gewoonweg alles is lelijk en morgen is de laatste dag, gelukkig.
O de lelijkheid lag dus niet aan mij kon jurkje maken, dochter helemaal happy dus aangetrokken bij mn poppetje. Lélijk dat t was zelfs mn dochter trok haar wenkbrauw op
Whaha ja daar ben ik ook blij mee, vind het nu al niet leuk meer om eieren te vissen, ik heb medelijden met jullie