Vallende sterren zijn er wel altijd als Celeste er is, maar je moet ze idd maar net spotten. Ze vallen tussen 19 uur en 5 uur sochtends, dus een heel ruim tijdvak als je met geluid aan speelt hoor je ze, het is een belletjes geluid, dan kun je gauw schakelen en nog een paar klikken, ze vallen per 5.
Redd is bij mij, kan het zijn dat alles wat hij verkoopt vals is? Heb 3 schilderijen en 1 beeld op Google opgezocht maar daar vind ik dus dat ze allemaal vals zijn. Kan dat kloppen?
Nou ik heb het zoeken naar een bewoner opgegeven na 200 eilanden Ik krijg van iemand Coco of Stitches.
Ik heb ze besteld maar duurt natuurlijk heel lang voordat het aankomt. Volgens mij zou ik ze half februari krijgen dus ik laat het tegen die tijd wel weten haha
Top, ben benieuwd. Ik wil er ook 1 bestellen maar mag geen nieuwe bewoners er meer bij. Moet er eerst wat kwijt zien te raken maar dat lukt nog niet echt.
Ali amiibos zijn gewoon goed. En voordeel met amiibo is dat je zelf iemand kan wegsturen, ze hoeven niet zelf weg te willen haha
Hoi wij zijn begonnen met een nieuw eiland. Ik zou dus graag bij iemand langs willen voor wat fruit. (Ik heb nu peer en kokosnoot) iemand binnenkort online?
LEuk! Ik weet niet wie van jullie nu online is? Moet ff nadenken hoe t werkt ook al weer. Ik moet dan een dodo code krijgen he?
Kan je online spelen? Je mag ook wel bij mij komen, dan start ik hem ff op. Heb ook alle fruit soorten