Ja! Ik had toevallig wat meer geld over. Ik heb nu al mijn huisjes verplaatst. 10*50.000 klingels. Ik heb al heel wat ideeen voor leuke hoekjes, maar mijn man en zoon horen mijn ideeen (een boomgaard) en denken dat ze dat ook wel willen gaan doen. Nou, het ziet er dan niet uit. Een muurtje met daarin wat fruitbomen is geen boomgaard. Gelukkig zitten ze in het oosten van het eiland en ben ik nu nog in het westen bezig. Ik schuif langzaam op en dan pas ik stiekem wat dingen aan haha.
Iemand die de diy van de natuurlijke tuinstoel dubbel heeft of twee stoelen voor mij kan maken als ik de ingrediënten geef?
Ja maar maar een paar - waterpomp - matroesjka - Rotsenduo - zengrafsteen Hoe heet die delftsblauwe pot met water en een vis die je voor de sier hebt staan? Als je begrijpt wat ik bedoel
De plannen die jij noemt heb ik al. Het is een Waterman kruik. Plan van celeste. Als je de spullen hebt wil ik het maken
Ik bedoel een andere. Een soort van minivijver van blauw en wit en daarin zit water en iets oranjes (ik dacht een vis). Hij staat net na je brug aan de linkerkant
Oh deze, dat is een goudvis die ik heb gevangen. Sommige diertjes zitten in hele leuke kommetjes, mandjes of hokjes. Als je een diertje hebt gevangen klik je op hier plaatsen. Dan zie je waar het in zit. Net zoals rechts de sneeuwkrab
Iemand nog interesse in paarse/ oranje / zwarte / gouden rozen of paarse/oranje/roze /blauwe hyacinten of roze / paarse tulpen ? Oh en ik heb ook nog heel veel lelietjes van dalen..