Roze bloemen heb ik sowieso in alle soorten. Paars heb ik rozen, hyacinten, viooltjes, tulpen en van die bolletjes weet niet hoe die heten
Haha ik ben er normaal iedere avond wel even hoor als het morgen niet lukt. Kan mijn verslaving toch niet onderdrukken en moet toch dagelijks mijn bloemen water geven anders krijg ik nooit een blauwe roos
Ik heb dat ook ja haha, vanmorgen sneeuwde het bij ons dus dat was helemaal top, scheelt weer veel werk
Wat zegt Isabelle? Vooral geen spullen "laten vallen" op je eiland. Dus bijvoorbeeld geen diy neerleggen of andere spullen. Geen knollen laten vallen etc. En geen takken en onkruid
Owww de boekenkast krijg ik net! Alleen de bloemenkar nog! en ik zag net bij iemand een vogelverschrkkker die vind ik ook cool
10000 stop ik erin. Vissen en duiken doe ik idd ook al. wellicht ben ik gewoon ongeduldig en wil ik te snel ☺️
Af en toe op klingeleiland komen. Daar kwam ik vanochtend weer op. Ineens geld genoeg voor afbetaling lening, klimwand en tafeltennistafel (we gaan een sport area maken)
Hahaha ik ben dus nog nooit op dat stomme klingeleiland geweest hè.. heb denk ik al 200 eilandjes bezocht en tarantula eiland ook niet
O, ik ben op nog geen 25 eilanden geweest in totaal denk ik, en al 2x klingeleiland Maar verder weinig geluk met fruitbomen. Alleen een keer sinaasappel tegengekomen.
Jaa volgens mij kan je ook als je niet online speelt ook niet gauw aan ander fruit komen behalve 1 andere soort als ik het goed heb
Oh help geen idee, ik hou al die bloemen niet uit elkaar hahahah cosmos’s en rozen heb ik meer dan genoeg.. verder is alles welkom hoor!