Ik vond het carnaval tegenvallen. De bewoners waren vrolijk, maar die Pavé vond ik maar een stuk chagrijn En jammer dat je met die veren niet echt veel meer kon doen dan aan Pavé geven en dan kreeg je iets wat je al de hele tijd in de Nook shop kon kopen (en ik dus allemaal al had gekocht)
Eens Maar als je op die manier 9 objecten had verzameld, kreeg je de kans om 3 regenboogveren in te leveren en daar kreeg je een soort pauw-praalwagen voor en die vond ik wel de moeite waard. https://www.essentiallysports.com/esports-news-animal-crossing-new-horizons-festivale-event-guide-how-to-participate-and-earn-exclusive-rewards-from-pave/
Ja en nu staat mn hele strand vol met carnavalsspullen in alle kleuren en heb ik 3 van die mega praalwagens hahaha
Ik was gisteren pas laat thuis van werk dus heb niet zo lang kunnen spelen dus mocht iemand van een praalwagen afwillen hou ik me aanbevolen
Even een vraagje..... Wordt de sterrenregen door Isabelle aangekondigd in haar dagelijkse praatje? Heb al heeeeeeel lang geen sterrenregen gehad (heb nu wel het tijdreizen ontdekt hahaha).
Pffff dan moet ik dus elke avond gaan kijken, speel alleen overdag hahahaha. Dan maar met tijdreizen naar de avonden toe!!
Sterrenregen word aangekondigd, vallende sterren niet. Maar als je sterrenregen hebt kan het ook niet missen, dan vallen ze echt de hele avond door met weinig pauze
Haha echt? Ik bewaar echt alles haha, geen idee waarom eigenlijk ik ben morgen ergens wel online dus als je hem niet meer wil graag !
Ja klopt! Moet je idd goed luisteren. Voor mij werkt dat slecht hoor, dan heb ik gereedschap vast ofzo of in 'paniek' gebruik ik de verkeerde knoppen en dan heb ik 2 van de 5 sterren kunnen klikken