Is er al iemand die het meidag eiland heeft gespeeld? Wij komen niet verder omdat we geen steen kunnen vinden... als we op de kei slaan met de schep komt er geen steen. Wie kan ons helpen?
Fijn dat het topic weer geopend is! Ik ben helemaal opnieuw begonnen met mijn eiland en kan nu ook online spelen. Heb alleen in mijn omgeving niemand die dit ook speelt… Dus hopelijk zijn er hier nog mensen?
Hier de kinderen vooral. Die hebben vorige week ook de uitbreiding gekocht. Maar zelf ook al wat huisjes gebouwd.
Ik speel eigenlijk niet meer, als ik opstart loop ik dwalend rond en weet ik niet wat ik moet/wil doen vind het wel nog steeds leuk, ben de uitdaging gewoon even kwijt denk ik Ik heb wel een overvloed aan blauwe rozen die eruit moeten, wil iemand?
Haha oww , misschien weer leuk maken voor kerst ? Ik wil wel een blauwe roos! Heb het opgegeven om ze zelf te maken Laat maar weten als je morgen of overmorgen tijd hebt!
Hier een Die Hard , speel het nog steeds haha. Heb expres gewacht met de betaalde uitbreiding. Ik ben nu met de gratis update al even tevreden. Mijn kids willen voor kerst de uitbreiding kopen voor mij Blauwe roos wil ik ook wel Rapunz! Als ik trouwens zo rond dwarrel, herken dat wel, dan gooi ik mn hele eiland plat, haal alles weg, bewoners gaan het strand op, en dan bouw ik opnieuw. Denk nu al 4x gedaan
Hier is een groepje maar redelijk klein qua leden, 100 leden . Maar toch redelijk druk. De oude groep zit ik niet meer in dus weet de link niet. https://discord.gg/ZpZcYVxzHK
Haha ik heb wel nieuwe dingen maar geen complete sets meer. Wat wel fijn is dat als je 1 nieuw item hebt, je het in alle kleuren kan laten verven bij Harveys eiland. Ben nu bezig met western thema dus ben vooral cactussen, dode bomen enz aan het verzamelen.
Ja super update he. Zo fijn. Benieuwd hoe je eiland eruit ziet. Geef ff gil als je online bent en ik ff kan eiland hoppen