doe nu veel Minecraft met zoon en dan dat nieuwe braintraining spel. Op gsm merge magic en dan ook weer candy crush En al mijn vrienden zijn verwijderd. Overgegaan naar die kleine switch en op 1 of andere manier zijn die toen verdwenen.
Ik heb mijn huis helemaal afbetaald, dus hoef niet meer miljoenen daaraan uit te geven. Ik ben nu de gebiedjes die ik had opnieuw aan het inrichten. De huisjes van mijn gezin op 1 plek gezet, met een pleintje. Daardoor is er meer ruimte. Ik ben nog wel even bezig op deze manier.
Help! Ik heb sinds een paar dagen een kampeerplaats en daar verblijft een hele vervelende snuiter. Ik ben met hem gaan praten en nu kom ik er niet aan onderuit om hem uit te nodigen om bij mij op t eiland te komen wonen. Kan ik iets doen om dat tegen te houden?
Heb je nog geen bewoners? Dan ben je verplicht deze vervelende snuiter uit te nodigen op je eiland Hij krijgt dan een huis op je eiland. Alle bewoners daarna kan je zelf uitnodigen via amiibo, vinden op onbewoonde eiland met Nook miles tickets of een bewoner in dozen bij iemand anders op het eiland uitnodigen. Je hebt hem niet permanent. Hij kan altijd weer verhuizen.
Ik heb er 3. Gevonden op andere eilanden (via Nook Miles) en zelf uitgenodigd. Hij wordt de 4e. Hopen dat ie snel weggaat en veel over hem klagen dan
Heeft iemand de nieuwe (betaalde)uitbreiding al? Heb m sinds kerst en nu redelijk wat vakantiehuisjes gemaakt. Wil graag bij anderen kijken die ook al hun Openbare Lokaties al hebben gemaakt voor inspiratie
Vraagje: heb happy home paradise en nu heb ik met een nieuwe bewoner een vakantiehuis aangeklikt die al bezet was. Ben ik die oude huiseigenaar nu kwijt?? Dacht dat ik ze samen zou voegen op deze manier. Maar het huis en volledige vakantiekavel is leeg en moet ik voor de nieuwe bewoner opnieuw inrichten
Je kan alle bewoners plaatsen bij vakantie eiland. Vorige bewoner is niet weg maar die locatie is nu gekoppeld aan 2 bewoners. Op de kaart ga je dat wel zien. Geen idee of ik het goed uitleg
Ben bij jou even aan het neuzen in je huisjes wat zijn die (hoek)palen bij jouw extra muurtjes?(bij molly's huisje) Bij mij zit er zo'n domme spleet, hoe heb je dat gedaan? En hoe kom je aan 2e verdieping?
Die krijg je naarmate je meer huisjes maakt. Bij 30 huisjes heb je alles. Dus ik heb natuurlijk weer gecheat. snel 30 huisjes gemaakt. Bewoner huisje gegeven, die dingen uitgepakt wat in huisje stonden en klaaaaar. Bewoner tevreden en hup naar de volgende bewoner. Daarna pas echt gaan inrichten.
Haha wel slim en ik maar braaf alles netjes inrichten 30 dus... ok dan moet ik nog even door. Heb net dat samenwonen vrijgespeeld