Oh ik kom zo ook wel even kijken als je iets wilt ruilen gewoon droppen? Ik kom sowieso even bloemen kopen
Ja dat is prima. Zal af en toe tussendoor even spieken maar het is eigenlijk date night dus mag niet gamen xD
Ik heb wat voor je achtergelaten links bovenin. En een item bij je kleding misschien heb je er iets aan. Dankjewel
Dat driften met je remote moet je m gewoon opsturen. Hebben wij ook gehad en kreeg een nieuwe Soms baal ik wel dat ik geen abo heb. Volgens mij hebben jullie hele leuke spulletjes
Je hoort zo'n geluidje (moet t wel helder zijn) als je dan zonder gereedschap in je handen omhoog kijkt en je ziet ze vallen (kan ff duren) op A drukken rn dan kun je wensen
O heb ht geluid uit. Zit ondertussen film te kijken en mijn poppetje staat naar boven te kijken. Als ikwat voorbij zie komen kan ik drukken
Ze staat al sinds 20u naar de lucht te staren (niks in haar handen) zou het jammer vinden om het te missen. Las iets over sterrenbeeld en dat is nu Ram. En ik ben zelf ook Ram, dus zou leuk zijn Lijkt zo nutteloos om uren te gaan staren haha duurt het écht zo lang
Jij ook al dat probleem. Daarom ben ik gebeten door mijn eerste vogelspin! Na 2 uur 2 spinnen gevangen.4 keer plat gegaan en de spinnen sprongen in het water als ik er bijna was. Is dat normaal? Duurde ook erg lang voor er elke keer een spin kwam
Ja maar dat wss te verwachten denk ik. Ik heb de switch vanaf dat hij uit kwam en er zitten egt al honderden speel uren op die joycons xD. Helpt ook niet mee dat L. het knuppeltje ook heel interessant vind xD. Geen problemen met spinnen vangen hier ondanks de drift. Maar ik vang ze gewoon terwijl ik op ze af ren xD
Ik ben hele middag bezig geweest. Bomen gekapt, verplaatst huisje en helling geplaatst, museum nieuwe plek gegeven ik ben benieuwd morgen! Zal morgenavond weer de poort openzetten en misschien zelf even gaan hoppen
Net 3900 knollen gekocht. En sta nu in de wachtrij om ze bij iemand te verkopen. Ben nu nummer 62. Hopelijk ben ik voor 12u aan de beurt. Dan ga ik nog knollen kopen. Nu gaat dat niet want mijn geld is op.