Oh ja. Ze verstopt zich graag. Kom mn huis uit. Zoek t hele eiland af. Niks. Staat ze ineens voor mn huis. Uh.. hallo? @Fantykoekie is dat dan iemand die time travelt? Dat je nu al kan verkopen? @Roozjuh nog sterren gezien? Ik had vd week een dikke meteorietenregen. Heb er toen wel 50 gezien. Deed t elke keer tussen andere dingen door. Had geen zin om alleen maar te staren, anders had ik er wel 100 gehad denk
Ja die doet aan time travelen dus ik neem wel een groot risico. Stel die gooit mij eruit zodra ik mijn inkom heb betaald (5 nook mile tickets) dan ben ik die tickets kwijt en de knollen want dan rotten ze. Ik sta nu op de 39ste plaats in de wachtrij.
Als het je lukt is het wel gaaf hoor. Ik ben nog in dilemma hoeveel ik er ga kopen @Lill zo ging het idd ik was al overal geweest, loop de winkel in en ik kom buiten, tadaa daar was ze.
Hoe loopt die wachtrij dan? Online of ook ingame? Dus je moet 5 nooktickets betalen om er heen te mogen, en dan maar hopen dat t allemaal goed gaat. Wat voor prijs heeft die persoon dan?
Via de site turnip.exchange. Ik heb het nog nooit zo gedaan dus even kijken hoe het moet. Hopen dat het goed gaat. Ik heb ze net gekocht voor 101 per knol en die verkoopt ze voor 436 per knol. Sommige vragen een inkomprijs, sommige niet maar de wachtrijen kunnen lang zijn. Je moet je dus niet in een wachtrij gaan zetten als je over een uur weg moet ofzo. Deze gaat wel snel. Sta nu al op de 27ste plek. Ik vermoed dat ik dadelijk de dodo code te zien ga krijgen en dan naar daar kan reizen.
Helaas niks gezien. Heb het net ff na 22u opgegeven. Volgende keer maar inderdaad gewoon tussendoor opletten. Zat nu film te kijken en spel had ik erbij dus ben niet fanatiek gaan staren ofzo haha. Dat knollen gedoe snap ik geen bal van. Zondag tot 12u ofzo kopen en rest van de week proberen met winst te verkopen ofzo? Heb nog niet gezien waar ik ze kan kopen Mijn servicebalie is verbouwd en nu moet ik kledingwinkel en camping een plek geven... ik weet megod niet waar ik het moet neerzetten allemaal
Oja vraagje. Bij die pinautomaat kan je met Miles en Klingels items kopen, deze wisselt nog wel eens maar sommige items blijven standaard te koop. Hoe weet ik wat alleen deze dag te koop is, en wat ik eventueel morgen ofzo ook nog kan kopen? Zag veel leuke nieuwe dingen, maar wil ook mn huis verplaatsen. Dus moet keuzes maken haha
Bij mij kwamen die vallende sterren op een andere dag. Maakt niet uit waar je je winkel en camping zet. Mijn ervaring is dat je toch alles gaat verplaatsen zodra je straatjes kan maken.
Ik zit op die site te kijken, kom sowieso de rij al niet in maar vind het wel lastig, voelt minder vertrouwd dan degene op fb, die wonen iig in Nederland
Dan mik ik die camping op de heuvel en winkel maar ergens bij het plein. Had net al mn bomen en bloemen mooi gezet
Ik vind het handig om de winkels redelijk dicht bij het vliegveld te hebben. Stel je ontvangt bezoekers om te ruilen of weet ik veel wat, willen ze altijd de winkel in. Als je niet wil dat ze door heel je eiland gaan rennen hoef je maar een klein stukje af te zetten. Je hebt dan geen online abonnement maar die wil je in de toekomst misschien wel hebben.
Ik sta nu als 9e in de rij. Begin een beetje zenuwachtig te worden. Voor wat pixels. Heb me nu klaargezet bij de luchthaven.
Het is niet gelukt. Kreeg een melding dat ik moest drukken voor de code maar er gebeurde niks. Na enkele keren werd ik eruit gegooid. Gelukkig niks verloren. Alleen voor niks in die rij gestaan.
Wtf. Hier net geen 400 000 denk ik. Kocht eerst voor 150 000 Daarna 200 000 En dan aangevuld totdat ik 39 vakken vol had.