Dat schema met die bloemen crossbreeding, de witte vakjes, plant je daar dan niks??? Groeit er daarna dan zomaar een bloem in een kleur??? Of moet je op de witte vakjes dan witte zaadjes planten van die bloemsoort??? Weet iemand dit?
Hoe werken die Amiibo dingen eigenlijk. Kom het overal tegen maar hoe krijg je die ín je spel dan Bloemen kruisen: gaat hier vanzelf. Heb n uj een bijna zwarte tulp ertussen. Héél donker rood, tegen zwart aan
Bij je nookstation kun je ze laten komen. Is een optie. Ik twijfel erg over amiibo's. Ik vind ze superleuk, maar t voelt ook als valsspelen
Met amiibo kaartjes kan je zelf je bewoners kiezen. Ik heb het via marktplaats gedaan net zoals 'ben de naam vergeten sorry' Ik kon de mannekes kiezen. Heb er 16 uitgekozen en gezegd dat ze er maar 20 in totaal maakt. Dus die andere 4 weet ik niet. Deze heb ik gekozen. Hopelijk zijn het leuke Bill 22 eend Quillson 41 eend Lyman 281 koala Moe 273 kat Prince 233 kikker Filbert 79 eekhoorn Sylvana 10 eekhoorn Lyman koala 281 Octavian 239 octopus Ketchup 14 eend Biskit 210 hond Shep 332 hond Ribbot 154 kikker Cousteau 231 kikker Marina 234 octopus Cookie hond.
Ik ga nu mijn poort open zetten. Vanochtend wel een huisje verplaatst waardoor nu eigenlijk weer een groot gedeelte leeg is. Van de rest moet ik ook nog veel afwerken. Ik vermoed dat alles over een week klaar is.
Coach Ook. Om 18u doe ik de poort toe. Om 20u gaat die weer open. Ga vandaag toch niet meer veel verbouwen of verbeteren. Wil eerst de update afwachten.
Waar zijn die amiibo kaarten het goedkoopste en ook betrouwbaar? Kan je dan ook kiezen welke je wil en is er een minimale afname?