Veel onkruid weghalen. Veel bloemen plaatsen en veel bruggen en trappen bouwen. Ook als je alle bewoners hebt gaat t sneller. Isabelle zegt wel wat je moet doen om betere rating te krijgen
Ik heb gisteren de 3 sterren gehaald, jeej! En 2x vallende sterren gezien. Kan niet wachten hem zo aan te zetten en te kijken wat me te wachten staat Bruggen en trappen heb ik trouwens nog niet extra gebouwd, wil dat zo lang mogelijk rekken omdat het land net wat rare plekken heeft, en dat is dus ook niet nodig voor de 3 sterren
Nice. Bij mij zat ze wel elke keer te zeuren erover. Maar ben nog steeds blij ermee. Gedoe met dat stomme trappetje hahahaha
Hahaha ja dat snap ik wel bij mij zei ze er idd niks over ook. Ik heb wel een hellingpakket maar overal waar ik het probeerde kon het niet, dus ik hoop wat stukjes klif aan te kunnen passen dat het wel op een logische plek kan
Heb de Mona Lisa gekocht, ben benieuwd morgen of ik goeie aankoop heb gedaan haha Huisje weer uitgebreid, nu 3 extra kamers. Wil keuken maar kan nog geen aanrecht achtig iets maken helaas. Wanneer kan je meer aanpassen aan buitenkant van je huisje, dan alleen deur en dakpannen?
Serieus... al weken niet op spinneneiland of iets wat er op lijkt geweest. Nu op bamboe-eiland... zou t werken als ik hem standby zet tot vanavond 19.00? Of komen ze dan alsnog niet
Zoon zit aan de Minecraft, vriend is bezig met zijn gitaar dus ik verveel me. Iemand zin om iets te catalogen ofzo?
Oe ik krijg Diana er als nieuwe bewoner bij morgen. Die lijkt me leuk Vanmorgen huis beoordeling gehad. Hoe vaak doen ze dit? Had op dat moment mn huis volgestouwd met vissen omdat Timmy en Tommy al op bed lagen
Die is wel leuk! Herkenbaar, huis is soms net een dumpplek en een bij elkaar geraapt zooitje aan meubels die ik neerkwak, wil het net zo mooi hebben als anderen binnen hebben
Ik krijg een of andere domme eend als bewoner. Hij stond op mn kampeerplek en toen ik met hem praatte, moest ik het wel accepteren.....
Oh dat had ik ook met ehh damn hoe heet ie nou. Had opgezocht en t was een arrogant typje, maar nu hij er is valt het wel mee. Hij heeft mooie meubels dus ik moet ff slijmen bij hem
Nou ook met de kaartjes komen er nog geen bewoners. Ze konen gewoon niet opdagen Elke keer als ik nu bij een eiland kom staat er een nieuw figuur. Gisteren een chagrijnig dier dus die heb ik niet gekozen en de ander was een sportfanaat. Ook die heb ik al dus ook laten staan. Steaks nog eens proberen. Hebben jullie de spook ook al gezien? Blijkbaar kont hij een paar keer langs. Gisteren voor de eerste keer een schildpad gevangen. Hij staat nu in mijn huis zonder hok. Helaas loopt hij niet dus dat is jammer
Een schildpad??? Waar/hoe vang je die dan? Spook heb ik nog niet gezien maar ik speel bijna nooit laat savonds. Volgens mij zijn er trouwens bepaalde bewoners die jn dit spel niet bestaan. Misschien komen ze daarom niet?
De schilpad heb ik gevangen door te vissen!! Ik speel ook nooit zo laat. Zodra het donker is kan de spook komen. Misschien is dat het! Bestaan ze niet in dit spel, eens uitzoeken
Nou dat had ik 2 dagen terug ook, ook smiddags in stand nu gezet.. Helaas maar 1 spin en die had mij eerder dan ik hem, wel kwamen er veel sprinkhanen enz