Dochter gaat eventjes het concert doen, daarna zetten we de poort even open. Wie wil, mag wat peren en kersen of bloemen plukken. Mijn eiland heeft 1 ster minder. Binnenkort mezelf eens uitleven met verbouwen en decoreren, dus.
Ik wil straks dat familielidmaatschap kopen, hoe doen jullie dat verder met bezoek? Heb je gedeelte afgezet voor bezoekers of laten jullie ze rond lopen? En wat kan een bezoeker wel en niet op je eiland. Weet dat ze bomen en bloemen kunnen plukken, en verder? Heb nog geen goed plekje wat ik makkelijk kan afzetten voor bezoekers
Ik heb niks afgezet voor bezoekers. Ik moet even goed kijken hoe je zoiets moet doen. In principe ga ik ervan uit dat ze ons eiland niet slopen. Ik zie nu waarom ik niet kan reizen. Wij hebben volgens mij dat online gebeuren niet, dus wij kunnen alleen uitnodigen. Saai, ik vind het juist leuk om andere eilandjes te bezoeken. Dochter had net een bezoekje van een Griffendor. Keileuk 'Heeeey! Harry Potter komt naar ons toe!' Sorry dat we niks terug zeiden, we waren echt bezig met reageren, maar zaten even te puzzelen hoe dat moest.
Hallo dames, wij hebben sinds een paar dagen ook Animal crossing. We zijn nog druk bezig met uit zoeken hoe een en ander werkt. Hoe werkt het precies met de bezoeken van andere eilanden? Ik moet een dodo code hebben? Kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen?
dat was ik!! Leuk eiland heb je, sorry dat ik snel weer weg was, maar ben even op zoek naar wat dingetjes. Kom gauw nog een keer langs!
Wie heeft er al van die leuke spotjes in de grond??? Die wil ik ook, ik vind mijn eiland ‘s avonds zo donker. Hoe kom ik eraan??? en kun je ook doe het zelf plannen wissen??? Uit je lijst zeg maar?? Iemand een idee?
Ik zet alles open tenzij ik heel veel wegdoe of een hoge knollenprijs heb. Dan zet ik een gedeelte af. Meubels in de vorm van blaadjes, dubbele DIY, fruit of hout was los ligt kunnen anderen meenemen. Bloemen kunnen ze plukken. Beste vrienden kunnen ook bloemen opgraven en op stenen slaan volgens mij. Ik heb al heel veel mensen op mijn eiland gehad en 95% houdt zich aan de regels. Ik heb ook regels op mijn bord geschreven. Merk je dat iemand zich niet aan de regels houdt kan je de switch op slaapstand gooien. Dan wordt de connectie verbroken en ben je normaal gezien niks kwijt. De laatste 5/10 minuten zijn dan gewist. Als er vreemden op mijn eiland zijn geef ik hun de dodo codes via privébericht op Facebook dus ik weet wie op mijn eiland zit. Mocht er eentje tussen zitten die alles verpest kan ik het doorgeven aan de beheerders op de Facebookgroep. Als je straks online kan kom je maar fruit plukken en kan je een hoop catalogen als je wil. Ik stuur je een privébericht ivm de amiibo kaartjes. Degene waar ik ze van heb gekocht heeft de advertentie er even afgehaald want die NFC tags waren op. Ze verwacht deze maandag weer te krijgen en ik mag het 06 nummer doorgeven.
Voor spotjes kan je bij mij komen catalogen. Plannen wissen kan denk ik niet. Ik wil van die stom ei dingen af.
Of met een dodo code maar die hoor je dan te krijgen van iemand. Die codes werken maar tijdelijk. Zodra diegene het eiland sluit werkt de code niet meer. De andere opties is via vrienden. Dan heb je een vriendencode nodig en kan je elkaar bezoeken als het eiland open is.
Als jullie willen zet ik vanavond vanalles op het strand om te catalogen. Dan kunnen jullie langskomen. Ik zal ook de grondspotjes erbij zetten.
Ik zet ook niks af, tenzij ik een hoge knollen prijs krijg en er vreemden komen. Maar ik laat ook niet veel mensen toe nu @Kat1981 ben je er nog? Dan kom ik langs met de bomen.
Ik ga gewoon straks nog eens een keer kijken hoe en wat. Ik heb 2 bezoekers van zp bij mijn eiland gehad, dus in principe moet het mogelijk zijn om te reizen. Zal wel weer over iets heen gekeken hebben.
@Rapunzel: dochter gaat de poort open zetten Ooh, dames, hartstikke bedankt voor de appels en het sinaasappelboompje. Volgens mij hebben we nu alle fruitsoorten. Kan ik jullie ergens blij mee maken?
Er zijn nieuwe mensen bijgekomen en de oude lijst terugzoeken is heel erg veel scrollen zeker met de nieuwe erbij. Misschien een nieuwe lijst maken? Als iedereen mij de vriendencode doorstuurt via pm kan ik een nieuwe lijst maken. Dan hoeven hier ook geen 20 nieuwe berichten te staan met codes en zet ik straks de lijst neer op deze pagina.
Damn, wilde dat abonnement kopen voor 3maanden. Maar kan alleen via creditcard of paypal, heb beide niet
Volgens mij kan je ook een cadeaubon kopen. Via verschillende websites. Zo koop ik vaak tegoed voor de Nintendo. Ik zal eens even kijken waar.
Voor degene die mij in hun vriendenlijst al heeft staan, kan je kijken of je op mijn eiland kan komen op een of andere manier? Ik heb poorten open gezet, wil nu toch wel eens weten of ik dan Vrienden op bezoek kan krijgen zonder abonnement
@Roozjuh https://www.opwaarderen.nl/nintendo-eshop-cards Ik ben er zelfs 99,9% zeker van dat ik zo ook mijn online abonnement heb gekocht want die PayPal bij Nintendo werkt voor geen meter en ik heb ook geen creditcard. Echt binnen een minuut heb je de code en kan je via de nintendo store je abonnement starten. Even je tegoed aanvullen bij de store door die code in te vullen en daarna het abonnement aanklikken.