@Roozjuh ik ga eerst even proberen een tonijn en Merlijn te vangen, het is de laatste avond dat het kan
Wel net een Riemvis en Nachtkijker gevangen. Whoop whoop. En die vis kerel is er dus kreeg er lekker wat geld voor. Heb hypotheek af te betalen voor mn zolder
Eerste keer gereisd maar wat een avontuur ! Ben er echt nog niet zo handig in! Maar wel ontzettend blij met kersen en perziken. En genoten van het prachtige eiland waar ik was, wow... mijn eiland valt in het niets!!!
Ik ben er ook weer eens voor gaan zitten, net voor het eerst op een eiland geweest van iemand van hier, prachtig! Beetje onwennig nog omdat mij niet helemaal duidelijk is wat ik op een ander eiland moet/kan/mag doen.. maar hoe dan ook, het was leuk om eens te doen. ik ben sinds vandaag bezig om de boel iets meer te organiseren.. het is bij mij een zooitje wat bomen en bloemen betreft. Kan niet wachten tot ik kan terravormen..
Zo leuk dat hier een topic over bestaat! Ik ben ook op zoek naar andere eilanden om te gaan kledij shoppen en om te catalogussen. Wel heel spannend voor de turnip/knollen verkoop want het is vrijdag. Het wordt wel tijd dat het morgen nieuwe maand is met nieuwe vissen en insecten, maar ga de tarantulas wel missen.
Ooh zie nu pas dat sommigen hun poort open hadden. Net afgesloten. Nintendo was 4% en geen zin om met die kabel te spelen. Dan ben je het strand aan het opruimen.
Wow coole vissen. Aardig wat staan hengelen afgelopen dagen, maar heb die nog nooit gezien helaas. Vanavond wel een Riemvis, 2x hemelkijker en een schildpad gevangen. Helaas geen spin gezien. Ik zou me rot schrikken als ik die zo tegen kwam tijdens het opruimen Lady's ik heb de smaak te pakken. Vandaag bij 2 mogen rondneuzen, erg leuk. Ideetjes opdoen. Bij wie mag ik de volgende keer rond hobbelen over het eiland