Ik zou wel wat nieuwe bloemen willen hebben als iemand die in zn winkel heeft, of Leif op bezoek. Ik heb al: Viooltjes, hyacinten, rozen, anemoon? En nog 1, naam kwijt. Zal zo even kijken. Is er nog meer? Of leuke items om ff te catalogen
Ik kan eindelijk mijn eiland veranderen... nou wat een rotklus om al die kliffen te verwijderen. En wat een kosten om 1 huis of winkel te verplaatsen; 50.000 Bells/klungels Zal zo even een foto maken van de producten die bij mij eventueel te catalogen zijn. Dan kan ik straks even een dodo code droppen hier.
Dit is wat ik heb om te catalogen (niet veel, want zo lang speel ik nog niet) en wat er vandaag in m’n shop ligt (niet heel bijzonder vandaag). fruit; kersen, peren, kokosnoten. De perziken en appels zijn nog niet volgroeid. Ik heb ook nog bamboescheuten trouwens
Ik ga mn mn huisje maar eens inrichten voor die wat m'n huis keuren. Bweighhh. Eiland inrichten vind ik leuk maar dat huisje pfff. Totaal geen inspiratie. Als iemand de bloemen wil water geven. Ik zet de poort open.
Ik kom ook ff, gezellig! @2littlemonkeys mag ik wat uit je shop kopen,kom ik ff langs. Rek aan de muur en bordjes set. En zou graag mixer willen catalogen als dat mag
Ja mag! Ik zal de mixer neerleggen bij het vliegveld. dodo code: HWQNV Mijn eiland is lang niet zo mooi hoor, eigenlijk heel saai en basic.