Hallo Ik heb dit topic helemaal gemist! Ik speel T nu een goeie maand. Maar als ik alles zo lees heb ik nu zoveel bijgeleerd! En wat een gave foto’s ! Wat gaaf zeg! mij heb sinds gisteren het online abonnement geactiveerd. Mag ik ook met jullie meekletsen? moet ik mijn code delen? Ik zag een lijst voorbijkomen moet ik me daar zelf opzetten? Mijn eiland is nog niet zo heel ver. Rating 2. Heb alleen nog maar sinaasappel peer en kokosnoten en bamboe . Ik zou t super leuk vinden om bij andere op bezoek te mogen komen!
Jeetje vergeet helemaal om in dit topic te kijken hele dag welkom nieuwe dames! Gezellig! Net vallende sterren gehad maar zag het te laat. Net 1 in mn ooghoek en natuur had ik wat in mn handen... maar half uur later wildenik afsluiten en zag opeens 3 vallende sterren weer. Grappig
Ooh die heb ik nog niet gezien! Wel grappig dat je met t afsluiten er nog een paar hebt meegepakt. ik ben nu op een schorpioen eiland. K had hier de tips gelezen over spinnen eiland. Maar snel gaat t niet
Hey berte en Suus. Superleuk. Jullie kunnen ons toevoegen op de switch of zeg jullie code dan voegen wij jullie toe. Kunnen we elkaar bezoeken, catalogen, elkaar helpen,....superleuk. Ik heb alle fruit genoeg dus welkom op m'n eiland.
Ik ben wel benieuwd of ik op een ander eiland kan. M’n zusje heeft ook AC en ik krijg steeds een foutmelding als ik naar haar eiland wil.
Leuk! Ik ga zo weer een poging doen jullie allemaal toe te voegen. Ik ben erg benieuwd hoe jullie je eiland hebben ingericht. Ik blijf maar als feedback krijgen dat ik het meer moet inrichten voor mijn starrating en dan het liefst met allemaal verschillende objecten. En dat schiet dus echt niet op als je daar de hele tijd voor achter die balonnen moet aanrennen. Goede ideeën zijn dus meer dan welkom Oh ja, en sinaasappels en kersen, die zoek ik ook nog.
Voor die starrating zodat kk slider komt optreden? Daarvoor had ik de boel vol gegooid met bloemen hier en daar, wat items neergezet overal en wat fruitbomen geplant. Dat was al voldoende
Die sterren heb ik inmiddels, maar daarna blijft ze ook nog tips geven. Ik wil nog meer sterren. Ik heb er nu 4. Kort samengevat, ik heb een doel nodig in het spel.
Waarom duurt het zo vreselijk lang voor de post komt heb zwembad gekocht om eindelijk daarmee aan de slag te gaan. Maar komt morgen pas
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt. En als ik weer terug travel, zijn er dan gevolgen of... heb echt geen flauw idee
Ja bij timetravellen kunnen je knollen toch verrot gaan?? Maar is dat dan alleen als je ze in je zakken hebt zitten? Ik heb ze gewoon in mijn huis liggen nu even ter opslag namelijk.
Heb de knollen net verkocht dus dat heb ik dan gelukkig niet. Kwam leuk prijsje tegen dus weg ermee Maar dat time travel je, kan je dan ook weer terug maar huidig tijd? En wat gebeurt er dan? Wil best keer mn klokje verzetten maar alleen als ik dan ook weer terug kan