Hi allemaal! Helema geïnstalleerd en wel zit ik al een paar uur op de bank vast geplakt met mijn Nintendo switch lite Zouden de gene die dat willen mij willen toevoegen? 2571-0515-2137 Ik heb de regels inmiddels gelezen en zal netjes van jullie spulletjes afblijven!
nelta - 3413-7594-5803 Eiland: bloemtopia Naam: nelta Kristel - 2571-0515-2137 Eiland: Kriwi Naam: Kristel
Wat naar !! Kan natuurlijk ook iemand zijn kinderen zijn geweest. Ben blij dat ik geen online abonnement heb. Misschien toch eens kijken of je niet een stuk af kan zetten. Kan me voorstellen dat je daar ook geen zin in hebt en je eiland er niet op ingedeeld is.
Ik geloof dat ik het een beetje saai begin te vinden. - huis is afbetaald. - decoreren van eiland gaat best langzaam - weinig nieuwe beesten/vissen Hoe wordt het weer leuk?
Speel je ook online? Ik ben minimaal 70% van de tijd online bezig. Vooral via discord. Is een soort forum op over animal crossing. Dus vergelijkbaar met zp maar dan AC ipv kinderen. Sinds ik daar op zit open ik eigenlijk ook altijd de poort via dodo codes. Via vrienden gebruik ik eigenlijk niet meer. Hierdoor ook nooit meer problemen gehad met andere spelers. Het decoreren gaat dan ook versnellingen omhoog. Ik hou regelmatig cataloog events via discord. Ook al veel gekregen op die manier. Heb bijvoorbeeld de hele rotan set, jaren 50, surfplanken, zwembadjes, bankstellen, tv's en nog 20 soorten helemaal compleet. Nu ben ik alle liedjes aan het verzamelen. Of tja bijna compleet. Een gedeelte gaat nu weg voor een giveaway op discord. Maar heb ontzettend veel kunnen catalogen. Stuur maar een bericht als je interesse hebt.
Ik doe echt niks online, alleen knollen kopen en verkopen. En dan via die tickets naar een ander leeg eiland Wat kan ik op andere eilanden doen?
Catalogen, ruilen, dealen, rondlopen, inspiratie opdoen, elkaar helpen, elkaars bloemen water geven om speciale bloemen te kweken , spelletjes spelen,... Dadelijk doen we een giveaway met dure meubels. Dan draai je aan het rad. Heb je rood mag je links een cadeau pakken, heb je zwart dan rechts,... Zo van die dingen.
Was ook wel beetje klaar met alles. Ben daarom deel van mn eiland gaan afbreken en wat nieuws gemaakt. Erg tevreden over het bijna-eindresultaat
O is wel leuk hoor. Inderdaad wat Fanty zegt, catalogen, plantjes water geven. En inderdaad ideeën opdoen voor je eigen eiland. Was begin ook sceptisch over het online gedoe. Maar ben blij dat ik het toch aangeschaft heb. De contacten onderling is ook gewoon gezellig
Jaaaa! Heb zo hard gelachen. @Fantykoekie wanneer gaan we weer? ik wil wel wat doneren/maken voor de party avond!