Booker, nummer 106 Wat raar dat sommige niet kunnen. Kan ik dat ergens vinden? Voordat ik weer een verkeerde koop hahaha.
Ja sommige zijn special characters zoals Tom nook en gulliver enzo. Booker is er één van new leaf geloof ik. Ik weet niet of er een lijst is maar vast wel ergens xD
Helaas heb je een verkeerde karakter uitgekozen. Copper Gallery Gender Male Species Dog (Akita) Service Police Officer (AC, NL) Guard (WW, CF) Town Gate Birthday June 28th Coffee N/A Appearances AF, AF+, AC, AFe+, WW, CF, NL Regional names Maret Harry Vigilio Birro 경찰관 A/문지기B Copper (おまわりさんA・もんばんさんB Omawari-san A; Monban-san B?, Policeman A; Gatekeeper B) is a dog who appears in every game in the Animal Crossing series (except for New Horizons) along with his working partner, Booker. Positief je kaartje werkt. Apple en jeramiah zijn karakters die ik zelf al heb uitgenodigd.
Dank jullie voor de info!!! Ik ga de volgende keer toch maar iets meer op internet zoeken voor ik ga bestellen!!!
Sinds de update met Pascal vis ik (bijna) elke dag een mantelschelp op maar ik heb nog nooit een doe het zelf plan gekregen, meer die hier last van hebben?
Zou iemand me kunnen helpen? Ik heb een kaart gekocht voor 3 maanden online spelen. Nu wilde ik met dodo code naar een ander eiland voor ander fruit te vinden/ruilen. Maar het lukt me niet die dodo zegt dat er geen eiland is waar ik heen kan gaan wat doe ik fout??
Je zou een website als deze kunnen gebruiken: https://www.nookfriends.com/ Bij het vliegveld moet je dan een dodo code invoeren en dan ga je naar dat eiland.
Ik doe iets fout denk ik....krijg alleen maar te zien dat ik nergens heen kan..... Zou graag wat meer fruit willen op het eiland maar op de een of andere manier lukt het niet met dodo code. Wat kan ik nog meer nu ik online kan spelen?
Je moet bij het vliegveld kiezen voor : ik wil naar een eiland ver weg En dan kiezen om een dodocode in te vullen. Een dodocode kun je van die website halen. Ik wil straks ook ons eiland wel open zetten hoor, maar de kinderen spelen nu.
Ik ben nu online. Ik zou eventueel met je mee kunnen kijken als je wil. Heb je dodo code van iemand gehad? Die moet op dat moment net een nieuwe hebben aangemaakt en online zijn