Wat leuk hoe doe ik dat? Ik heb sinds kort ook online maar snap nog niet zo goed wat ik moet doen en kan doen ?
Als je abbo actief is, dan kan je aantal dingen. Via mabel shop kan je bij de automaat zoeken naar designs online. Je kan vliegen naar andere eilanden. Hier heb je wel hulp nodig van iemand die zijn eiland open zet voor je. Ga naar vliegveld en zeg dat je wil reizen naar ver eiland. Iemand anders kan een dodo code aanmaken. Dat js een soort uniek wachtwoord om toegang te krijgen tot dat eiland. Dit man dus alleen als die gene online is en jou zijn dodo code geeft. Andersom kan het ook. Jij kan je eiland open zetten voor bezoekers en maak jij zelf een dodo code aan die je dan aan iemand geeft Geef je dodo code niet zomaar aan iedereen. Zorg dat je bezoeker op de hoogte is van de regels; - Niet ongevraagd aan fruitbomen schudden - Geld bomen blijf je altijd vanaf - Diy kaartjes alleen pakken bij toestemming, idem met shops bezoeken van nook en mabel - verlaat een eiland altijd ook weet via vliegveld, niet met -
Dubbele geanalyseerde fossielen verkopen, vissen, knollen verkopen via facebook bij iemand die hele hoge verkoopprijs heeft. En vooral veel de spelen haha. Dure vissen en insecten verkopen aan Flick en CJ. Die geven er een stuk meer voor naar zij komen niet vaak op je eiland. Dus die beesten moet je dan ff opslaan in je opslag. Haaien, schorpioenen/tarantulas. Ligt eraan in welke ik maand je zit wanneer welke er zijn. Nu schorpioenen op Noord
Zal kijken of het mij dan ook lukt. Ben er nu maar zonder "vrienden" kan je met online ook niks zeker?
Zo even uit mijn hoofd... denk het niet nee. Is echt om op bezoek te gaan enzo en buiten ac om voor andere games enzo
Nou dames. Heb het proefabonnement optijd afgesloten.. Kreeg net uitslag van coronatest. Positief. Kan dus de komende week zo veel mogelijk boven blijven in m'n eentje.. Gelukkig alleen 4 dagen echt "griep" gehad en had juist het idee dat het vanaf vandaag een stuk beter met me ging..
Ik ben nu online. Wil iemand zijn (dodo??) Code met me delen? Voor wat fruit? (via prive bericht is het slimste denk ik)
Je moet een dodo code van iemand krijgen om op zijn eiland te komen geloof ik, maar heb het ook nog niet eerder gedaan haha