Ik heb ook geen idee. In dat zwembad kan je niet dus ik vrees in de atractie ook niet maar laat je het ons weten? Straks jullie allemaal bij mijn 'beste 'vrienden' lijst toevoegen. Ik had iedereen eruit gegooid.
Mijn bewoners nu. Ik wil graag nog een schattige bewoner krijgen. Ik krijg meestal neushoorns te zien als optie.
Jij hebt Maple! Die is zo leuk! Ik heb Marina als schattige bewoner, die roze inktvis. Ik laat het weten, maar vrees ook dat ze er niets mee doen.
Geen idee welke dieren schattig zijn. Die mapje is wel lief haha. Coach is altijd aan het sporten. Diva is echt een diva. Kidd wil superster worden. Dragon is volgens mij lui. Tammi is ook een beetje een diva denk ik. Yuka en spike zijn de nieuwste. Die ken ik nog niet zo. Volgens Google is spike een knorrepot en Yuka verwaand.
Die Drago heb ik ook. Irritantje hahahahaha Ik ben een beetje huiverig om mensen als beste vrienden toe te voegen. Bang dat ze dan mn eiland slopen #controlefreak
Heb het hele topic gelezen en ben zo enthousiast en nieuwschierig geworden dat ik een switch besteld heb hiervoor
Ik ben ook bezweken aan de hype, en heb nu twee dagen Animal Crossing: NH. Ben echt nog maar net begonnen, maar heb het topic hier met veel plezier bijgelezen! Kom dus ook even van me laten horen! Gelukkig had een vriendin van mij al veel meer gespeeld, dus die is gisteren even op bezoek gekomen en heeft wat andere soorten fruit en een ladder voor me gedropt. Ineens is er weer een hoop meer te doen!
Weten jullie de 6e soort paasei? -uit het water -via een ballon uit lucht -opgraven grond -uit een steen -uit de boom -???
Goed bezig. Ik ben vandaag nog niet ingelogd geweest. Moet ook nog steeds sinasappels ergens vandaan vissen. Enige fruit dat ik nog niet heb
Ja ik heb een paar dagen opgelet, bij game mania is af en toe een paar minuten de winkelwagen open voor de switch voor een normale prijs ook. Dus heb hem heel slim gister al in mn winkelwagen gedaan en vandaag besteld. Komt ook nog eens morgen binnen al
Ik ga rond 20u weer online. Misschien ook eerder. Zal ik hier een bericht zetten als ik online ga of? Heb sinaasappels in overvloed.