Welkom! Mijn tip: geniet van het rustig opbouwen, zet je huisjes zo veel mogelijk al neer zoals je ze straks wilt hebben. Huizen verplaatsen kan maar is duur grapje. Bouw niet nu al teveel bruggen. Bij niveau 3 kan je namelijk je water/rivier aanpassen en de hoogte niveaus. Neem online abbo(als je die nog niet heb) online naar andere eilanden is leuk, vooral voor inspiratie en hulp. Mocht je dus wat nodig hebben, vraag gerust!
Niet online geweest vanavond, maar morgen wil ik m wel ff voor je maken als je materiaal heb stuur maar pbtje
@2littlemonkeys @Roozjuh super fijn ik stuur vanavond wel even een pb naar een van jullie! Materialen heb ik genoeg... Heeft een van jullie toevallig ook een diy voor een snijplank en kan iemand er een maken?
Ik ben tussen 2 ballonnen naar binnen gegaan. Als er op de klok de 4 of de 9 staat zou er een ballon kunnen komen en ben dan het strand af gaan rennen. Smiddags als avonds kwam hij van links dus ben op dat stuk strand gaan staan
Je kan kijken hoe de ballonnen vliegen door de rook van de schoorstenen, dan zie je hoe de wind staat DIY van de ijzeren houten ladekast heb ik, voor wie wil.
Sry was online maar had een wedstrijd georganiseerd op mn eilandje Vandaag kan ik hele dag mocht iemand nog wat nodig hebben!
Je ziet eens in de zoveel tijd Celeste op je eiland lopen. Van haar krijg je elke keer een nieuwe diy en daar heb je ster elementen voor nodig. Sterelementen krijg je door vallende sterren. Als je een vallende ster ziet druk je op A. Je mag niks in je handen hebben dan. Bij sterren regen krijg je heel veel vallende sterren.
Bij mij sneeuwt het nu dus ik zie geen sterren.. maar bij ons heeft ook niemand gezegd dat celeste er is. Dat is normaal gesproken toch wel zo?
Even een vraagje. Ik ben nog in de ontdekkingsfase stel ik bouw allemaal kraampjes en die zet ik neer als een markt en daar zet ik allemaal spullen op. Kan ik dan mensen uitnodigen om zeg maar spullen te ruilen? Dat je er iets af kan pakken en zeg maar iets terug kan zetten als bezoeker? Of kan je niks pakken als bezoeker ik druk op "hier plaatsen "? Dan zou ik het moeten "laten vallen " denk ik... maar dan ziet het er niet leuk uit want is het een groen blad . Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel haha.
Ik ben ook nog niet zo lang bezig, maar hoe maak je kraampjes? Die heb ik nog noet voorbij zien komen.