Ik probeer morgen avond dan te komen, als het lukt, voor de eerste keer dan. @Neskio ik kijk of ik dan ook bij jou kaj komen! .zal vanavond vast gaan sparen voor 2 nook miles
Klopt het dat je een betaald nintendo account moet hebben om naar elkaar te vliegen? Dat hebben wij dus (nog) niet... Morgen eens uitzoeken, im zie voor 20 of 35 euro per jaar... is een familie account nodig? Of kan je ook met 1 account?
Wij zijn ook begonnen vandaag! Jongste dochter heeft het eiland gekozen en de eerste tentjes geplaatst, zal met 3 personen een lekkere rommel worden op het eiland
Ja dat klopt. Hangt er een beetje vanaf wie er spelen en welke spellen. Je kan ook eerst een maand gratis doen dan kan je even kijken of het bevalt.
Komen er vanavond nog mensen online ? Ik zie weinig actieve dodo codes op internet. Hoe doen jullie dat ?
Heeft iemand al kerst DIY ? Zou ze graag overnemen betaal er klingels voor of dubbele spullen die ik heb. Ps: vergeten jullie geen speelgoed te kopen voor speelgoed dag bij Timmy en Tommy
Vanaf 15 december komen er kerst DIY las ik net nog even wachten dus..... Hopelijk krijgen we die wel want van de herfst hebben we helemaal geen DIY gehad was wel jammer. Misschien kom ik ook nog online
Ja inderdaad! Ik heb wel een slee... niet de diy want die heb ik al gebruikt maar mocht je een slee willen dan kan ik er een voor je maken
Dodo is H7MHB Links op het eiland is een markt met diy en spullen. Alles wat op/ bij de kraampjes staat kan ook weg dus ga er even voor staan mocht je iets willen. Als jullie nog iets dubbel hebben mag je er iets voor achterlaten