Kijk zo wordt ik steeds wat wijzer. Laat me dan ook vreemden op je eiland toe of alleen vrienden ? Ok dus je koopt spullen bijv fruit op een ander eiland maar verkoopt dat op je eigen eiland ?
Graaf je een gat stop je het fruit in en dan groeit daar een boom van dat soort fruit wat je geplant hebt. Als je dat doet met alle soorten fruit dan heb je alle fruit op je eiland. Ik heb net fruit geplukt heb niet meer veel aan de bomen. Als het fruit weer aan de bomen zit mag je gerust terugkomen en wat fruit meenemen
Nog 1 vraag haha Hoe voeg ik nou iemand toe als vriend ? Ik ga naar mijn account en kijk dan met wie ik heb gespeeld.
Eerst een gat graven met je schep en dan planten. Je hebt mij toegevoegd als vriend dus blijkbaar is het gelukt
Heb deze morgen leuke schaatsbaan gemaakt, met kraampjes en gezellig zithoekje. Als de kerst DIY er zijn zet ik nog leuke kerstboom op de schaatsbaan en andere leuke spullen. Aan de overkant kampvuur plekje om op te warmen. Toen ik net klaar was begon het te sneeuwen erg leuk!
Wij zijn in April begonnen met annimal crossing toen door vele thuiszitten heel veel tijd voor gehad. We spelen nu 9 maanden