Wilde 2 versierde bomen verwisselen met 2 niet-versierde. Maar dat gaat dus niet. Waar lampjes in zaten heeft nu niks ,zucht
Hoeveel ballonnen ik ook neerhaal ik krijg vanalles maar geen kerstboom.... Vanavond nog eens proberen
Nee niets.....Heb al tig ballonnen naar beneden gehaald maar niks. Vanavond maar weer proberen heb wel een tafelkerstboom maar die is echt iniemini wil graag de grote kerstboom of de lichtgevende.
Ik heb net een kerstkrans van een bewoner gekregen maar verder ook niks . Had even niet nagedacht maar ik ben jarig op 15 december dus krijg nu feestspullen haha
Ik krijg nauwelijks ballonnen, vanmiddag 45 min kunnen spelen en geen ballon Netjes op de 4 en 9 op en neer rennen aan de goede kant maar toch geen ballonnen.
Is n er nog iemand online vanavond? Ik kan mensen ontvangen, maar heb weinig te bieden. Heb enkel perzik en een enkele pompoen en wat kokosnoot
Leuk! Ik ben op 23 december jarig en mijn dochter die ook speelt op mijn eiland op 21 december dat worden veel cadeautjes