Hallo Ik ben opzoek naar iemand die kinderfoto's maakt, maar dan wel betaalbaar (dus geen v&d etc) We zijn met mn zoontje een keer naar amsterdam geweest (Sterstijl.nl) en dat was echt super, prachtige foto's en betaalbaar. Maar toch wel erg ver rijden voor ons (mn zoontje was al moe voordat we begonnen waren) Dus nu ben ik opzoek naar iets dat dichter bij is.. Iemand tips?
Ik heb een tip! Welkom op WendyWoldendorp.nl -- Fotografie -- Visagie -- Model -- Zij heeft onze trouwfoto's gemaakt. Binnenkort maakt ze foto's van ons gezin en van mijn dochter. De foto's krijg ik mee op dvd en kan ik zelf afdrukken, verder bewerkt ze digitaal wat foto's. Hiervoor betaal ik dan 40 euro, en heb ik zo'n 100 foto's op dvd staan.
Je zou eens bij mijn collega en klasgenote Aletta de Vries kunnen informeren: Fotografe Aletta de Vries
een vriendin van mij is fotografe voor haar hobby. ze maakt onder andere bruidsreportages, ehm.... voor elke gelegenheid is ze te porren eigenlijk. ze heeft geen ruimte ervoor, maar ze maakt van kinderen/volwassen foto's gewoon buiten in de natuur zeg maar, heel erg mooi. pb me maar als het je aanspreekt, dan geef ik je haar nummer.
In slochteren: Digi-Dilia Fotografie te Slochteren, fotoreportages http://www.digidiliafotografie.nl/kinderen/index.htm Heb er zelf geen ervaring mee, maar ze heeft wel mooie foto's op de site staan.