Ik heb iig groep 6/7 dat gedaan Geen idee hoe oud ik toen ongeveer was En dat vechttoernooi in de speeltuin (gok rond 12 jaar oud) was altijd 2e, tenzij ik die gozer die altijd 1 was eerder tegenkwam Ik was vaak android 18 of bra/bula
Dat roleplayen op het schoolplein deed ik trouwens niet, bedoelde toen dbz hier op tv kwam was ik rond 13/14 haha XD
Kitty en ik zijn tenminste normaal Grapje! groep 6/7 ben je ongeveer 10/11 dus ja..Goede leeftijd om te stoppen haha Iemand hier Clannad en After Story gezien zonder te huilen?
Moet clannad nogsteeds ooit kijken Angelbeats en fruit basket hebben mij laten janken! En voldoende anderen, maar dat waren 2 echte tranen trekkers op t einde!
Jij mag mij kitty noemen FA manga? Heb fruit basket ook manga van gelezen, moest toen nóg meer janken Ben nu magi manga aan het lezen en wil weer fairy tail manga gaan lezen (maar waar was ik....?)
Die snap ik niet? Je werkt maar als je baas op komt dagen mag je pas naar huis..? Hier nog 3 uur en dan ben ik om 7 uur thuis Tekenen, misschien beetje Rp'en...
Ja haha, ik wil de openingpost hebben! Daarna kijken we wel hoe vaak we reageren maar die openingpost is cruciaal, hoor!
Ik sta sinds 10 uur in de winkel, zou tot 3 uur werken. Normaal neemt baas me even over als ik pauze houd Vandaag is ie naar t magazijn.. Dus ik sta al ruim 5 uur zonder pauze in de winkel Echter, hij stuurde me uurtje terug de vraag of t goed was als ik tot 4 uur zou blijven Heb nee geantwoord, geen response, en geen baas Denk dat ik zo gewoon de winkel op slot ga draaien
Heb uiteindelijk om half 4 de winkel gesloten, en naar huis gegaan Voor klanten zal t de schijn hebben gehad dat iemand half uurtje pauze hield Maarja, kan wel hoog en laag springen, om pauze te kunnen houden moet collega of baas er zijn, winkel sluiten is eigenlijk niet de bedoeling Als mijn baas ineens een besluit neemt, heb ik weinig in te brengen Achja, baas was er gisteren niet, dus achter kassa manga gelezen alleen bij klanten even mobiel gelockt