Dit weekend gaan de bazen van filiaal wisselen, dus ben benieuwd waar ik volgende week mee opgescheept zit
Hopelijk met iemand die je wel pauses geeft Maare om terug te gaan op het Anime topic, we waren lekker off topic haha wat vinden jullie van outan High School Hostclub? Ik vind het zooo jammer dat de anime veel korter is dan de manga. Vind trouwens Kyouya erg leuk, en die tweeling xD
Nog niet gezien, weet ook niet of t mijn style is Hebben jullie wel eens naar dragonball kai gekeken? Vrienden zeggen dat ik t moet doen, zou Z opgepoetst en ingekort zijn Dus geen 4 afleveringen kamehameha om freeza 1x te raken enzo
Klopt, Saiyan saga heeft nu 32 afl ipv 65 ofzo dat het was, het enige wat ik echt jammer vind is dat ze WEEEEEEEEEER die voices hebben veranderd. Dus geen uber coole... ''IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAAAAAAAND!!!!!!'' ik baal daar echt van, want Vegeta's oude stem was echt leuk!
Oke ben ik weer! Afgelopen twee dagen last gehad van mijn rug en lichte koorts. Lekker een anime gedownload namelijk Vampire Knight en Vampire Guilty.. Was wel leuk en heb het helemaal afgekeken, alleen had er meer van verwacht..
Ja dat vind ik ook klote hoor, maar dat is wel met meer Anike zo, de manga gaat veel langer door dan de anime, of ze geven het een stom einde of het heeft een open einde. :/ Fruits Basket en Claymore hebben dat ook echt heel jammer.
Fijne 1-April. Iemand nog leuke anime? Heb ook Elfen-lied afgekeken, heel apart maar wel goed. Een ruime voldoende.
Shingeki no kyojin gekeken en wat heb ik er van genoten. kan niet wachten op de 2e seizoen. so many questions
De manga vind ik beter, heeft ook een ander einde. Maar de anime is idd wel goed, alleen een beetje kort haha
Oww oke.. Ja de manga heb ik nog nooit gelezen dus. Ja vond het ook helemaal TE snel gaan haha. Van het een na het ander.. Normaal kijk ik nooit zulke Anime, maar ben blij dat ik het een kans heb gegeven
Hey Ik ben ook een hele grote anime fan, een paar anime's die ik kijk zijn naruto, inuyasha, mirai nikki, de when they cry series en nog veel meer.
Earl and Fairy is dat leuk? Vriendin kwam er gister mee, ik had er nooit van gehoord. Ik vind de teken stijl erg op die van ouran high school hostclub lijken