Hi meiden, Vraagje! Ik heb sinds een paar dagen echt enorme last van mijn onderrug! Ik heb al een tijdje last van stekende pijn in mijn stuitje bij zitten en opstaan en dat trekt door naar mijn been. Nu heb ik het idee dat de rugpijn steeds heftiger wordt. Kan dit icm elkaar staan? Dus dat de pijn vanuit mijn stuitje nu niet alleen naar been/lies trekt maar ook naar mijn rug?! Het doet echt enorme pijn, heb de tranen in mijn ogen staan...
Ja, dat kan ik heb zelf ook heel erg last van lage rugpijn in combinatie met bekkeninstabiliteit. Mag jammer genoeg niet naar de fysiotherapeut van de gynaecoloog. Heb nu al sinds mijn derde maand er weer last van.
Ok dan! Ik moet morgen naar de gyn, eens even vragen... Mag ik vragen waarom jij niet naar de fysio mag van de gyn?!
Al sla je me dood, met mijn vorige zwangerschap mocht het ook niet. Ik heb het gevraagd maar krijg daar geen antwoord op. Op veel vragen trouwens niet, wat ik best vervelend vind. Ik had een dysmatuur maar geen vroeggeboorte de baby lag toen in een stuit. Maar ja dat kon ze ook niet van te voren weten dat dit zou gebeuren. Ik mag zelfs niet op me rug liggen, maar dat mag niet omdat de baby dan niet goed wordt gevoed door de placenta zegt ze.
Wat vervelend voor je! Ik had de vorige keer ook een rotgyneacoloog! Nu zit ik bij de gyn die mijn bevalling begeleidden en daar ben ik echt 100x tevredener over... Ik ga het morgen even aangeven, misschien krijg ik wat tips!
Ja dat kan, hier zit nog iemand! Ik mag wel naar de fysio maar echt veel kunnen ze niet doen, behalve ontspanningsoefeningen en wat bewegingen. Maar dat lukt ook prima thuis als je het eenmaal weet. Op zich hadden ze wel goede tips voor bewegen, traplopen enz. Zwemmen vind ik zelf erg prettig, wel op eigen tempo. niet in groepsverband, dat werd sterk afgeraden.
Ik had vier dagen geleden ook erg veel last van mn rug. Dus mn ha gebeld en die had mij doorverwezen naar zo'n rug centrum ofzo iets. En ik kreeg daar een behandeling en oefeningen om thuis te doen. En het is nu weg!