Anita is aant bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Deb, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo allemaal

    aler eerst harstikke bedankt voor al het medeleven.
    het was inderdaad super zwaar allemaal en het zal dan ook nog wel even duren voordat ik weer de oude ben . ik ben nu inderdaad thuis de mannetjes liggen nog in het ziekenhuis maar ze zijn kern gezond ze zijn alleen wat ligt van gewicht ,maar dat gaat ook wel over ze zijn nu 3 dagen oud en eten al flesjes van 25 cc dus dat onder gewicht komt ook wel weer goed . maar goed ik zal ff de bevalling in geuren en kleuren vertellen.

    nou ik werdt afgelopen zondag 4 december sávonds om 10 uur opgenomen in het ziekenhuis omdat ik dus weeën had en 3 cm ontsluiting.
    de weeën werden geremd en ik kreeg een spuit voor de longetjes van de kids te laten rijpen .
    smaandags avond om 23 uur kreeg ik nog een keer een spuitje gezet voor de rijping van de longetjes .
    dindsdags avond om 23 uur werdt het infuus voor de weeën remming stop gezet .
    woensdagochtend werdt ik aan de ctg gelegd en er waren wat weeën te zien de gynocoloog besloot een spoed echo te laten maken om het gewicht van de mannetjes te laten vast stellen ze zeiden dat ze rond de 2 kilo zouden wegen dus de gynocoloog vond dat ik mocht gaan bevallen als het door zou zettenwoensdagavond om 7 uur had ik 5 cm ontsluiting en de weeën om de 2 minuten maar 1 uurtje later was alles weg.
    ik heb toen samen met dennis besloten dat ik naar huis wilde op eigen risico zijn we naar huis gegaan en daar heb ik heerlijk geslapen. s'morgens zijn we weer voor controle na het ziekenhuis gegaan en nog steeds was alles rustig dus mocht ik weer naar huis om 10 over 3 smiddags lag ik lekker op de bank te slapen toen ik op eens een schok door heel mijn lichaam voelde toen ik op stond werdt ik nat dus zei tegen dennis bel de ambulance mijn water is gebroken. dennis belde en mijn moeder kwam voor romy en peter ik werdt met de ambulance na het ziekenhuis gebracht om 5 minuten over half 4 was ik in het ziekenhuis en had nog maar 6 cm ontsluiting en in 1 x had ik er al 9 cm de gynocoloog kwam weer eens kijken en zei dat ik mee mocht gaan persen om 16.32 uur kwam lorenzo te wereld en begon meteen te huilen maar hij had een navelstreng om zijn keeltje zitten die hebben ze door moeten knippen wat bleek nu toen lorenzo eruit was dat dat de navelstreng van jordy was dus die zat nog in mijn buik terwijl de navelstreng al door geknipt was dus die moest eruit zonder pers weeën heb ik dus uit eindelijk 5 minuten later jordy eruit geperst hij was spierwit en ademde niet na hem even te hebben geholpen begon hij uit eindelijk ook te huilen (pffffff wat was ik opgelucht) nu liggen de mannetjes in de coveuse maar zijn alle twee kern gezond . nu gaan we dus volop genieten . het duurt nog wel even voordat ik weer de oude ben maar dat komt ook wel weer goed .

    zo nu ben ik ervandoor want ik kan nog niet te lang op een steol zitten dan krijg ik weer te veel last van de na weeën .

    ik meld me snel weer.

    groetjes anita

    oh ja er staan foto's in mijn foto album
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Fijna dat het allemaal goed is gekomen en rust maar goed uit. Geniet van je 2 mooie ventjes!
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ow wat zullen jullie in angst hebben gezeten zeg.
    En wat verschrikkelijk zwaar lijkt me dat om te persen zonder persweeën.
    Gelukkig dat het een vechtertje is, die kleine Jordy!!
    Ik ben heel blij voor jullie dat jullie twee zoontjes kerngezond zijn, en dat gewicht veranderd gauw genoeg!

    Hopelijk mogen ze voor de kerst mee met jullie naar huis!

    Geniet maar lekker van die jongens, en de kraamtijd die nog komen gaat.
    Lekker rustig aan doen.

    En trouwens nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje, fijn dat je thuis mocht zijn voor die belangrijke dag!

    Liefs,
     
  4. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Oei, wat een schrik dat van die navelstreng! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
    Ze drinken idd netjes.
    Veel plezier met z'n allen! ;)
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Anita ook van mij nog een DUBBELE felicitatie.... gelukkig gaat alles goed met de knulletjes ik hoop voor je dat ze snel na huis mogen....probeer lekker te genieten van je kraamtijd en wie weet zien we ons nog wel ;)

    liefs liselotje ;)
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    dat was even schrikken zeg van de navelstreng gelukige is alles goed gegaan zeg
    meid geniet van de kleine jongens en het gewicht komt wel hoor
    rust lekker uit

    tot snel
    oja je hebt twee mooie mannetjes
     
  7. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo allemaal

    ff een verslagje
    ben net in het ziekenhuis geweest de mannetjes hebben alle twee het infuusje uit de armpjes gekregen en drinken nu al 35 cc de artsen zijn meer als tevreden over ze ze verwachten dat ze deze week in een gewoon bedje kunnen en dus uit de coveuse volgens de artsen hebben ze heel wat beschermengeltjes ,maar om een lang verhaal kort te houden (want ik kan uren over ze door kletsen) het gaat prima met ze .

    ik hou jullie op de hoogte

    groetjes anita
     
  8. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,
    gefeliciteerd met de twee jongens. Nu weer even op adem komen voordat de jongens thuis komen......

    gr Jope
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hee goed nieuws! Fijn dat de mannetjes zo snel vooruit gaan!
     
  10. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Fijn om te horen anita... wat zal dat schrikken geweest zijn zeg :confused: Maar gelukkig gaat nu alles goed :D
     
  11. Lindaatjuh

    Lindaatjuh Nieuw lid

    12 dec 2005
    1
    0
    0
    Rotterdam
    :D beetje late reactie, maar succes!!
     
  12. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo

    weer ff een verslagje

    de kinderen: het gaat hartstikke goed met de kinderen . Ze zijn gisteren van de monitors afgehaald dus ze liggen nu lekker zonder kabeltjes of slangetjes het gaat zo goed dat ze alleen nog maar bijkomen en niet meer afvallen . ze drinken nu flesjes van 45 cc en dat 8 x per dag dus gaat echt geweldig ze liggen nu alleen nog maar in het ziekenhuis omdat ze op gewicht moeten komen dus hopen dat ze snel bijkomen en snel naar huis mogen.

    Ikke: met mij gaat het ook hartstikke goed gisteren controlle gehad van de verloskundige en mijn baarmoeder zit weer op de goede plek verder was ook alles oke!!!

    dus beter kan gewoon niet.

    ik ho julie verder op de hoogte en zet ook nieuwe foto's in het fotoalbum.

    groetjes anita
     
  13. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    fijn meid dat alles zo goed gaat met de mannetjes en met jouw

    mooie fotos hoor van je mannetjes
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Wat Fijn dat ze het alle twee zo goed doen!!!
    Nu is het dus alleen nog een kwestie van groeien....het zou echt fijn zijn als ze voor kerst naar huis mogen he!!

    Mooie foto's in je album hoor!!

    Groetjes,
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat een snoepies zeg :)
     
  16. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ze zien er mooi en gezond uit die mannetjes! :)
     
  17. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat een prachtige mannetjes en wat heerlijk dat het zo goed met jullie alle 3 gaat!!!

    Groetjes Carry
     
  18. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat heerlijk dat het goed gaat met je mannetjes! Het zijn mooie kereltjes hoor, geweldig 2 van die zoons.
     
  19. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ff weer snel een berichtje voordat ik weer naar het ziekenhuis ga .

    Jordy is vandaag uit de coveuse gekomen en een gewoon bedje in gegaan . lorenzo nog niet maar dat komt nog wel.
    oh ja ze drinken nu flesjes van 60 cc.

    groetjes anita
     
  20. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    goed zeg van jordy hoop dat lorenzo ook snel mag
    zo he dat gaat goed met drinken
     

Deel Deze Pagina