FRANKFURT AN DER ODER - Een Duitse moeder die negen van haar kinderen direct na de geboorte om het leven heeft gebracht, is donderdag veroordeeld tot vijftien jaar gevangenisstraf wegens doodslag. De vrouw werd voor de dood van acht kinderen veroordeeld, omdat één zaak was verjaard. Tegen de vrouw was levenslange gevangenisstraf wegens achtvoudige moord geëist. De vrouw beviel in de periode van 1992 tot 1998 van de kinderen en keek daarna niet meer naar ze om, waardoor ze stierven. Ze begroef de lijkjes in bloempotten, bloembakken en emmers in aarde en zand, die ze op haar balkon zette. De zaak is een van de ergste gevallen van kindermoord uit de Duitse geschiedenis. De vrouw heeft nog vier kinderen, van wie de jongste nog geen drie jaar is. Bron Nu.nl
Dan zou ik nog liever zien dat ze ze te vondeling had gelegd bij een instantie ofzo!! Verschrikkelijk hoe kan je dat nu doen, hoe zo,n zieke geest heb je dan wel niet!!! Groetjes Carry
ohhhh wat zielig voor die kindjes!!zon vrouw moeten ze steriliseren en al helemaal niet meer uit het gevang loslaten!!!!!!!!!
Belachelijk dat het leven van 1 kind nog geen 2 jaar gevangenisstraf waard is. Zo iemand moeten ze levenslang opsluiten (of tegen de muur zetten ook goed)
doodstraf nog beter ..ik zag het op het nieuws ...en haar echtgenoot wist van niks hoe zou dat nou mogelijk zijn ... gevoelloos is dat mens en hardstikke gestoord
Ik vond het zo raar dat ze zeiden dat die vent er niks van had gemerkt. Als je vrouw 9 keer zwanger is merk je dat toch wel. Ik vind de straf trouwens veel te laag!
Veel te weinig is de straf. Ik vind het zo zielig voor die kindjes. Ik begrijp ook zeker niet dat haar man niks heeft gemerkt.
Pffff 15 jaar...!! Ze zou levenslang moeten krijgen! En haar dan in een hokje stoppen en verwaarlozen, en zodra ze dood is in bloempotjes zetten! Weet ze gelijk hoe het voelt!!