joehoe! Wow!Wat een geweldig bericht zeg. Super gefeliciteerd meis, dat je maar een heerlijke zwangerschap mag krijgen. Liefs Lena
dank je wel mieppie en lena! ik geloof het nog steeds niet helemaal en toch eigenlijk wel hahahahaha erg he vind het wel spannend hoor tot 10 maart wil gewoon dat hartje gezien hebben denk ik! liefs anna
Oh wauw Anna, ben nu pas weer aan het lezen op de topics en dan lees ik dit fantastische nieuws. VAN HARTE GEFELICITEERD! GEWELDIG! Geniet er maar van Gr Flam
wauw anna, goed nieuws meis. van harte gefeliciteerd. kan me voorstellen dat je het eng vind tot de 1e echo, dat zou ik ook zeker zijn mocht ik straks weer zwanger raken. probeer toch een beetje te genieten meid, echt super voor je x lisa.
dank je wel lisa! moet zeggen dat het allemaal goed gaat hoor voel me prima maar ieder krampje schrikt je op ben niet echt heel misselijk wel wat gevoelige borsten maar verder klaag ik niet! het voelt gewoon zo onwerkelijk kunnen we niet gewoon zwanger worden en dan vanaf de 1e week al een echo krijgen of een dikke buik met een trappelende baby? xx
He meis, ik dacht het al, je bent gewoon zwanger! Van harte gefeliciteerd en ik ga duimend at de tijd tot de 1e echo omvliegt. Liefs Zora
ha..ha , ja was dat maar waar Anna! maar ja, het is niet anders. Deze tijd moet je even door. Ik hoop dat de tijd even heeeel snel gaat voor jou Gr Flam
dank je wel nikkie! het gaat allemaal goed hier heb nog steeds wel last van krampjes maar voor de rest gaat het prima voel me niet misselijk af en toe heb ik wat last van mijn borsten dus ik klaag niet liefs anna
Super meis! Hou je ons wel op de hoogte hoe het allemaal gaat en hoe je je voelt? Ben erg benieuwd! Nu nog een mooie banner he!
ja dat doe ik zeker! wat die banner betreft.... ik ben nog een beetje onzeker vorige keer had ik het niet iedereen verteld banner gemaakt me aangemeld bij de december mama's en de walvissen club en toen ging het mis..... misschien nog even zelfbescherming maar ik wacht er allemaal nog even mee
hai zora het gaat allemaal prima hier voel me best goed alhoewel ik wel misselijk ben en af en toe moet spugen maar ja ik denk dat we dat er allemaal voor over hebben we zijn het nu zachtjes aan tegen iedereen aan het vertellen dus dat is weer een hele leuke tijd!
Wat een mooi moment. Mijn schoonzus heeft pas het nieuws verteld en ze stond echt te stralen. Haar moeder en vader wisten niet hoe ze het hadden en wij vonden het ook helemaal fantastisch voor haar. Ben benieuwd hoe jouw naasten gaan reageren Gr Flam