heb ik dat moet ik morgen naar het ziekenhuis heb ik sinds gister een behoorlijke buikgriep de wc is op dit moment mijn beste vriend en dan nog gezellig met een emmertje op schoot hoop zo dat het morgen een heel stuk over is....
hello! zo na 11dgn dikke vrienden met de wc te zijn geweest en dan het liefste met een emmertje op schoot ben ik weer hier gelukkig gaat alles gewoon door in het ziekenhuis en heb ik als het embryotje goed ontdooit as maandag de terug plaatsing erg fijn dus deze week een beetje aansterken aangezien ik in 10 dgn 5 kilo was afgevallen!
Hi Anna, dat is zeker goed nieuws! Dus vanaf vanmiddag ook weer op het wachtbankje! Succes vanmiddag!
er word er 1 tje terug geplaatst er was een rietje met 1 embryotje ingevroren en een 1 rietje met 2 embryotjes ik heb gezegd dat de voorkeur uit zou gaan naar 1tje maar mocht die niet goed ontdooien en de andere 2 wel dan natuurlijk allebei! gaan niets weggooien he het ziekenhuis heeft bij mij ook de voorkeur voor 1 dus ik ben blij!
Oeh Anna, goede berichten allemaal! Alles goed gegaan met de TP? We mogen dus weer beginnen met de duimen draaien?! Liefs en knuf
yep 'hij'is aan boord! alles ging goed.... dus nu op het wachtbankje en nog 2 eskimotjes in de vriezer over!
Woeh! Goed zeg! En dan supersnel de wachtweken door met een super resultaat! En nog 2 eskimootjes over............goed! Allemaal mooi nieuws, dus moet ook gewoon goed lopen! Liefs
thanx jinky tja het wachten gaat vanzelf he(ehm...) ben vooral op het moment erg moe maar ja ben natuurlijk behoorlijk ziek geweest en dan misschien toch de spanning van deze cryo terug plaatsing erbij kan in ieder geval niet uit mijn bedje en ik hoefde er vandaag pas om 8 uur uit! en lag ook al ron 22.15 volop te snurken....schaam!