hoi nikki een beetje frustratie hier heb wat bruinige afscheiding dus maak me zorgen verder niet echt moe meer en geen rare kwaaltjes ben gewoon een beetje bang dat het al over is zeg maar....
Kan het geen inestlinsbloeding zijn of oud bloed? Ze zeggen zolang het geen helderrood is, dat je het niet mag zien als een menstruatie... Ik blijf voor je duimen! Liefs Nikkie
helaas het is echt voorbij... flink de aanwezig hier wat ik wel raar vind is dat ik precies ongi ben geworden na 30 dgn dat is na de mk mijn vaste cyclus maar omdat ik ziek was geweest was mijn eisprong later wat normaal is zeiden hun maar dan word ook je ongi later en dat is niet gebeurt zeg maar dus ik denk dat het embryootje geen kans heeft gehad snap je dat ik denk dat de tijd te kort was..... maar goed ik ben ook geen dokter natuurlijk
Ontzettend balen Anna. Dat geredeneer is heel herkenbaar hoor.Ik werd ook precies 1 week na de tp al ongesteld. Terwijl ik normaal gesproken een superlange lf heb.(16 dagen)Dacht toen ook dat die embryo misschien te laat was teruggeplaatst en zodoende geen kans had gehad.Maar in het zh keken ze er helemaal niet raar van op.Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren, je kunt helaas niet overal invbloed op hebben. Maar het blijft ontzettend balen.... Veel sterkte!
dank je wel allemaal eigenlijk gaat het hier wel hoor heb de eerste dag even flink gehuild en gemopperd en nu gaat het weer as donderdag ga ik al weer voor mijn eerste echo we hebben nog een rietje met 2 embryo's in de vriezer dus we gaan er gewoon weer voor!
dank je wel moets eigenlijk gister bellen voor de uitslag van mijn bloed maar door omstandigheden was er geen spreekuur dus dat ga ik vandaag nog even doen en dan morgen weer voor de echo heb er zin in! hoe gaat het met je analise? voel je je goed... liefs
hij is helemaal goed en morgen gaat dan ook de pregnyl spuit erin ben helemaal blij heb er echt een goed gevoel bij!
er is 1 super mooie embryo terug gezet helaas heeft de 2e het niet gered maar deze had er zin in zeiden ze dus nu weer afwachten! super spannend maar nog steeds met een goed gevoel