hela meiden net terug van een midweekje limburg super leuk geweest helaas heb ik sinds vandaag wel "oud bloed verlies" dus voor ons gevoel game over aangezien zo elke ongestledheid begint....
Oh nee meid..............dat zal toch niet.... Zet 't al helemaal door of blijft 't maar bij een beetje? Ik blijf toch nog voor je duimen hoor! liefs
op dit moment blijft het bij een beetje en je leest hier wel eens dat het pas echt voorbij is als er rood bloed verlies is maar ik heb niet echt hoop meer....
Nee meis...................wat K*T en KL*TE en nog meer van dat soort woorden...... Zo verdrietig......... Een hele stevige knuffel voor jou en je mannetje! PB box staat altijd voor je open.... liefs
vandaag bloed laten prikken had gevraagd of ik wat eerder kon omdat het vrij duidelijk was zeg maar volgende week heb ik een gesprek met de gyn waarschijnlijk kunnen we pas weer na de feestdagen verder maar goed we zullen horen wat ze te zeggen heeft liefs anna en sterkte voor iedereen die het nodig heeft
vandaag weer even een slik momentje vriendin is zwanger van de 2e gelijk de eerste maand bij de eerste ook....
Ouch.....dat doet zeer.......... Knuf voor jou... Hoe gaat het met jullie? Ook al meer nieuws verder vanuit 't ZH? liefs
ja het is niet altijd makkelijk maar ja het is hun natuurlijk ook van harte gegund maar als ze dan zegt ja we weten hoe het is dan denk ik doe er maar eens een jaartje over dan voelje misschien wat wij al 3.5 jaar voelen maar aan de andere kant wil ik zo helemaal niet denken dubbel dus weer we kunne in december gaan starten met de pil en dan vanaf januari verder met punctie ed had liever gelijk door gegaan maar misschien is de rust ook wel even goed