zoiets raars zat gister op dag 14 van mijn cyclus maar ik ben een beetje aan het vloeien vandaag ook nog in al die jaren nog nooit gehad
Nou meid, das wel gek ja................ Wellicht toch ineens wat anders aan de hand....? Misschien een goed idee om je nod in de gaten te houden.... Wonderen zijn nl nooit de wereld uit...... liefs
hee esser ja wie weet he aan de andere kant is een vriendin van me nu genezende van baarmoederhalskanker en dat begon met tussentijdse bloedingen niet dat ik daar gelijk vanuit ga hoor maar vind het vreemd
Heey Anna, Dat is best vreemd ja. Maar ook ik heb ooit tussendoor een behoorlijke bloeding gehad, die veel leek op een menstruatie. Echter zou ik dan op dag 6 een eisprong moeten hebben gehad. En met mijn PCO is dat zeer ondenkbaar. Ook mijn arts wist niet wat het was. Als je het niet vertrouwd zou ik naar je arts gaan. Al is het alleen maar om jezelf wat gerust te stellen. Succes Liefs Nikkie
vandaag idd maar even naar het ziekenhuis gebeld en ze houden het voor nu even op een ovulatiebloeding omdat mijn cyclus regelematig is met 28 dagen en het precies op dag 14 is begonnen... houd het aan dan moet ik even bellen en een afspraak maken voor een onderzoek
Goed dat je even gebeld hebt. Wat rot van je vriendin, tuurlijk is het goed nieuws en tuurlijk gun je ze het maar toch...knuffel meis. En ook al denken ze dat ze het kunnen begrijpen, ze zullen het nooit begrijpen. (gelukkig voor ze). Liefs Zora
Klinkt aannemelijk... kan me met dat verhaal van je vriendin wel voorstellen dat je je extra zorgen maakte over die bloeding. Inmiddels helemaal gestopt? Heel veel succes met het lange wachten tot januari!
heb het idee dat het minder begint te worden idd dus dat is wel fijn januari lijkt nog lang weg maar als het goed is begin in december al met de pil dus dat is weer sneller he
Fijn... en weer een dagje dichterbij januari . Gaan we ongeveer gelijk op lopen; ik start als het goed is rond 19 december met decapeptyl, en dan ergens eerste helft van januari de punctie als alles goed gaat...
hee mieppie ook spannend dat lange wachten voor jullie dan ik had al gelezen over je zoek icsi had er nog nooit van gehoord maar voor jullie super dat het kan! houden elkaar op de hoogte!
ben even helemaal verdrietig gister te horen gekregen dat van een goede kennis haar dochtertje overleden is.... 6 jaar oud hoe kan zoiets vorm van kanker niets meer aan te doen niet te begrijpen.... verdriet dat je niet zo kunt krijgen is vreselijk maar verdriet dat je af moet geven wat je het meest dierbaar is.......
ik ben tante! gister om 19.39 is mijn nichtje geboren met een spoedkeizersnee ze is ruim 4 weken te vroeg en ligt daarom in de couveuse 1 voetje heeft dubbel gezeten daar komt de kinderarts vandaag nog even naar kijken voor de rest gaat het heel goed vanmiddag mogen we even gaan kijken
dank je wel! heb er net gezien en het is echt een poppetje! erg lief ja en dan zie je ook weer dat het allemaal heel hard is en dubbel ook voor ons wat dat betreft maar ja dat zijn dingen die jij natuurlijk ook meemaakt hoe gaat het met je? ben je al begonnen met de ivf? liefs
Proficiat met je nichtje! Wisten ze al meer over haar voetje? Hoe is het verders met je meid? Nu in dec. weer aan de pil voor de 2e poging las ik? Super bedankt voor je pb'tje........echt lief en doet goed... Nu weer volop duimen voor jou! Voel je je er goed over? veel liefs
hee esser! wat goed om van je te horen! we gaan idd weer beginnen en het klinkt heel gek maar ik heb er zin in. het moeilijkste van alles vind ik het wachten wachten of er bevruchting is, wachten na een terugplaatsing, wachten of er een cryo goed ontdooit.... en nu weer wachten tot we gaan beginnen. dus wat mij betreft kom maar op! met mijn nichtje gaat het heel goed ondanks dat ze zo vroeg is is ze niet echt klein het is een heel mooi poppetje en haar voetje gaat helemaal goed komen waarschijnlijk is dat de reden ook dat de bavalling zo vroeg begon ze had echt geen plaats meer en zat helemaal dubbel! verder alles best hier mannetje heeft een behoorlijkde dip dus daar hebben we het even wat moeilijker mee maar ook daar gaan we het beste van maken liefs
Wat een dubbele berichten allemaal! Gefeliciteerd met jullie nichtje, gelukkig gaat alles goed met haar! En wat vreselijk van het kindje dat overleden is, leven en dood ligt vaak zo dicht bij elkaar bah. Heel veel succes de komende tijd meid, geniet van de feestdagen en daarna er weer tegenaan.