hey anna, zie dat je weer begonnen bent, en morgen weer een echo hebt. veel succes morgen, hopelijk krijg je dan een punctie datum. x lisa.
hai lisa jij ook heel veel succes he! ben vandaag weer geweest de groei zit er in maar ze hebben de tijd dus alles op het gemakje as dinsdag weer terug hopelijk dan een punctie datum door te krijgen er waren er wel wat meer nu aan de ene kant 8 aan de andere 9 maar ja of ze allemaal mee groeien is natuurlijk de vraag!
Wat goed dat het er meer zijn, hoop dat er zoveel mogelijk mee groeien. Succes dinsdag, ben heel benieuwd!
dank je wel allemaal ik ga me best doen voor een punctie datum! heb behoorlijk wat 'last'zover je het zo kunt noemen heb echt het idee dat mijn buikbomvol zit
helaas... donderdag nog een keer terug opzich niet zo erg natuurlijk ze willen wel gaan proberen om de punctie te rekken tot maandag er zitten een heleboel kleine blaasjes en ze hopen dan dat er nog wat meer mee gaan groeien maar misschien dat donderdag blijkt dat er niet te rekken valt dan word het dus toch ergens in het weekend we zullen zien!
hey meid, jammer dat je nog eventjes moet wachten, maar mss voor een mooier aantal. veel succes morgen met de hopelijk laatste fm. x lisa.
Hoop dat je morgen dan toch de datum krijgt en dat die kleintjes nog mee gaan doen... Heel veel succes morgen!
vandaag is de dag! ik weet zeker dat ik met een datum thuis kom! mijn gevoel zegt maandag en dat vind ik prima na een paar dagen last te hebben gehad maar daardoor rust genome te hebben heb ik het gevoel dat ik weer de hele wereld aan kan! thanx voor jullie berichtjes lief kus anna
hallo as zondag punctie! helaas heeft het doorspuiten niet helemaal gewerkt zoals ze dachten de grote blaasjes zijn enorm geworden en hebben de kleinere blaasjes weggedrukt ofzo in iedergeval zijn er nu (maar) 6 grote blaasjes meer maar goed we gaan ervoor en hopen dat er dus ook 6 eicellen inzitten!
hey anna, lees dat je morgen de punctie hebt. of eigenlijk straks al. wil je nog even heel veel succes toewensen. hoop voor je op een pijnloze punctie met een mooi resultaat x lisa.