goedemorgen! de punctie zondag is heel goed verlopen helaas was mijn eisprong al begonnen 2 grote blaasjes rechts waren al gesprongen zag je ook echt heel duidelijk doordat er vocht rond de eierstok zat ( een evt volgende keer moet ik de pregnnyl wat later spuiten zodat er dan minder tijd tot aan de punctie is) maar goed we hebben dus 4 eitjes niet zoveel maar we gaan ergewoon voor het vocht bij de eierstok heeft ze ook nog wegezogen maar helaas zat daar niets meer in ik vond de punctie opzich weer goed te doen iets pijnlijker als vorige keer omdat ze geprobeerd heeft ook nog wat kleintjes aan te prikken dit blijkt wat gevoeliger te zijn as woensdag terugplaatsing!
Fijn dat de punctie goed is verlopen Anna. Wel jammer dat er al 2 eitjes waren gesprongen. Maar er zijn er nog 4 over en dat zijn gewoon 4 toppers! Heel veel succes morgen met de TP. Ik duim heel hard voor je. Liefs Zora
Fijn dat de punctie toch best was goed gegaan! En nu verder gaan met die 4 eitjes Op naar een goede TP morgen! Denk aan je... liefs
hee lieve esser! dank je wel helaas las ik vandaag je onderschrift wat jammer.... heb er de hele tijd aan moeten denken liefs
mooie emmy aan boord! alle 4 de eitjes zijn gaan delen helemaal super dus ook alle 4 van goede kwaliteit maar deze net iets mooier dus er is nog hoop dat er invriesjes komen!
Fijn dat je zulke mooie emmy's hebt, Anna! En nou maar hopen dat je helemaal geen cryos nodig gaat hebben... succes met het doorkomen van de wachtweken, duim voor je!
Goed nieuws zeg! Mooi warm vast houden die emmy van jullie! En hebben jullie nu nog cryo's? Of krijgen jullie dat nog te horen? Ik ga duimen voor jullie! liefs
of er cryo's zijn krijgen we altijd per brief van het lab te horen vorige keer duurde dat wel een weekje of wat maar we gaan er gewoon voor dat we die niet nodig hebben postief denken he! liefs
super meid dat je een mooie emmy terug hebt gekregen hopelijk worden die andere cryo's maar goed, die ga je niet nodig hebben meid ik duim voor je dat je over 2 weken positief test