Je zult zien Anna, onze paaseieren zijn van superkwaliteit! Succes met wachten, wij horen zaterdag of de tp doorgaat.... Liefs Alice
zo daar ben ik weer heb het de laatste dagen niet zo fijn gehad. vanaf donderdag begon ik steeds meer pijn te krijgen waardoor ze me vrijdag naar het ziekenhuis hebben gebracht allerlei onderzoeken gehad ivm de punctie van woensdag wilde ze het zekere voor het onzekere nemen uiteindelijk bleek vrijdag avond dat er een stuk darm verstopt zat mijn buik was zo opgezwollen dat alles een beetje in de verdrukking was gekomen en dit alles duwde dan weer op mijn toch al gevoelige eierstokken nu gaat het allemaal weer beter en dat is maar goed ook want van de 10 eicellen hadden we 9! perfecte emmy's dus is het ine mine mutte geworden en hebben ze er zaterdag 1 tje terug geplaatst! dus nu afwachten!
Ooh meid! Wat een goed nieuws! Wat hebben ze nu besloten over de overige emmy's? En maar goed dat het ziekenhuis je zo goed heeft onderzocht ivm je pijnklachten. Hopelijk ga je je alleen maar beter voelen en heb je over 2 weekjes super nieuws! Mijn duimen draaien weer! Liefs
Wat naar, en tegelijkertijd goed nieuws zeg! Heb je nu geen pijn meer? Is de rest ingevroren voor een eventuele cryo? 10 goede is echt heel goed he! Ik duim voor je dat alles goed gaat met deze emmy! Knuffel!
Hey Anna. Ik lees net je verhaal pas van dat je naar het zh bent gebracht, ik hoop dat alles nu een beetje beter met je gaat. En ik hoop zo dat emmy bij je blijft zitten en dat je over 2 weekjes een mooie test in handen mag hebben. Ik duim voor je! Liefs wolly
dag lady's! hier weer even een update! alles gaat eigenlijk wel weer goed heb dinsdag nog even flink last gehad van de darm maar nu is het gelukkig weer rustig we krijgen per post de uitslag over de emmy's dus of ze er hebben in kunnen vriezen dus dat is ook nog wel even spannend maar dat kon nog wel een weekje of wat duren vandaag belde het ziekenhuis hou het allemaal met me ging... ze wilde het toch nog even weten ivm de pijnklachten die ik had gehad nou helemaal super dat ze dat doen.... en voor wolly! joehoe meid wat geweldig! ben echt zo onwijs blij voor je ga je ook nog even uitgebreid toejuichen op je eigen topic!
dat is zeker aaridg van het ziekenhuis (het kan ook anders soms!) weet je hoeveel delige cellen de embryo's waren (weet nooit hoe ik dat normaal moet vragen). en waarom is er 1 teruggeplaatst ipv 2? fijn dat je al wat minder last hebt. wat hebben ze in het ziekenhuis gedaan?
hoi rach hoeveel cellig ik zou het eerlijk gezegd niet weten! hebben ze het niet over gehad... ze hebben er maar 1tje terug gezet vanwege mijn leeftijd (nog jong volgens hun! ) en omdat het 'probleem'alleen bij de zaadjes te doen was zeiden ze dat we een grote kans op zwanger worden hebben dus we hebben eigenlijk naar hun advies geluisterd mocht het deze keer niet lukken wil ik de volgende terug plaatsing om 2 stuks vragen mochten die er zijn dan he in het ziekenhuis zijn na onderzoek mijn darmen schoon gemaakt hierdoor nam de druk op de eierstokken ed flink af en kreeg ik een beetje rust in mijn buik (gelukkig)
gelukkig maar. zo'n darm spoeling (want zoiets lijkt me dat het was) lijkt me opzich ook best naar. maar enorm fijn dat het heeft geholpen! wij hebben om dezelfde reden ook 'maar' eentje die wordt teruggeplaatst. jammer dat je niet weet hoeveel cellig. misschien staat het in je dossier? toch wel leuk om te weten lijkt me ?
Hey, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Was zo benieuwd....... Prettig zeg zo'n ziekenhuis dat al aan veel dingen (mee)denkt! Lekker weekend tegemoet nu? Mijn duimen blijven in ieder geval door draaien meis!
Hey Anna, Hoe gaat het nu? Je emmy zit er nu alweer lekker een week in he? SPANNEND IK DUIM VOOR JOU EN JE EMMY! xxx
het gaat goed hoor! alleen heb vandaag wat kramp in mijn buik gehad en dan denk je gelijk help! maar ja dat zal wel normaal zijn he elk ding dat je voelt begin je te twijfelen of te hopen....
Wat super dat alles goed gaat en het ziekenhuis zo attent is. Wat een spannende week voor jullie, ik denk aan jullie en zal duimen! Succes
Hey Anna Heel veel succes met wachten nog, hopelijk is het deze ronde raak. Mijn duimen draaien Liefs wolly
hoi hoi sorry ik heb het hier een beetje verwaarlossd misschien hebben sommigen het al gelezen in de lounge maar het gaat niet zo goed met mijn hond hij is pas 11 maanden en blijkt een ernstige afwijking te hebben aan zijn ellebogen er missen stukjes bot in de gewrichten en het zit vol met artrose echt heel zielig nu is uit de rontgen ook nog gebleken dat hij slechte heupen heeft en voor een hond van een groot ras geeft dit veel problemen morgen mogen we naar een orthopeed en horen we meer dus sorry als ik iedereen een beetje verwaarloosd heb ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en ik ga morgen eens even de tijd nemen om alles bij te lezen liefs anna