Hee Anna, Naar zeg, van je hond. Hopelijk hoor je vandaag van je orthopeed dat het meevalt. Ondertussen duim ik voor je dat alles in je buik fijn doet wat het moet doen Ik ga iedereen de komende weken in verband met mijn rustperiode ook even verwaarlozen, maar op de achtergrond denk ik wel aan jullie. Dikke knuf!
zo daar ben ik weer even... nog steeds niet ongesteld dus dat is goed he maar of ik zwanger ben? ik heb echt geen idee voel me goed hen nergens last van heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden maar ja dat hoor je wel meer he ondertussen moet ik mezelf echt in bedwang houden ik wil zo graag een test doen! maar ja is dat vestandig? maandag mag ik bloed laten prikken maar waarom moet je dan wachten tot dinsdag voor de uitslag kan ik daar niet gewoon even op wachten! hahaha nee ik weet dat dat niet kan maarr toch ik word knetter hier hahahahaha
Echt spannend Anna ik hoop het zo voor je. Ga je van het weeknd nog niet zelf testen dan? Ik duim voor je voor een mooie test. Liefs wolly
Oeh meid! Maandag is het al de 7e.....spannend zeg! Heb je stiekum niet de neiging om al eerder te testen? Duimen, duimen........ En natuurlijk een extra kaarsje meis! liefs
ik weet niet wat wijsheid is! heb zo het gevoel dat ik ongi ga worden... beetje kramp in mijn buik enzo dus misschien is het gewoon het beste als ik wacht tot maandag? had vanmorgen ook wat gekleurde afscheiding(lekker praatje he) toen ik naar het toilet was geweest dus ik denk dat het er toch aan zit te komen helaas....ik twijfel dus of ik thuis zal testen wat zouden jullie doen?
Spannend Anna. Weet wel dat ik het niet zou kunnen laten te testen, maar is denk ik wel het beste.... Nog 2 dagen volhouden! Hoe lang duurt het voor je de uitslag van het bloed krijgt? Duimen draaien hier op topsnelheid!
had daarom geen test in huis anders had ik zeker al getest! maar nu komt man lief net met test aan wat zal ik doen....? heb het gevoel dat het toch negatief word kan ik beter wachten tot maandag... maar ja stel je voor dat het positif is? hahaha worden jullie al gek van mij ik wel van mezelf in iedergeval!
shit.... konden het niet laten.... we hebben getest en wat denk je..... 2 streepjes zwanger maar ja is het echt? zou ik niet vals positief testen? hen na de terug plaatsing alleen nog progestan gebruikt dit kan toch niet?
SPANNEND! Ik wil je toch alvast feliciteren! Ik had ook te vroeg getest (negatief toen) en ze zeiden toen tegen mij dat het dan ook over was, het anders wel al positief was geweest.. dus ik denk dat het andersom ook zo werkt.. Dat je dus positieve test hebt voor je testdatum je dus ook gewoon zwanger bent! een voorzichtig JOEPIEEE voor jou.. xxx
dank je wel jootje maar ik weet het niet hoor heb echt zo'n ongi gevoel beetje opgezette buik en wat kramp.... dus misschien dat het dan toch nog gewoon komt? zullen het pas dinsdag defenitief weten denk ik als ikde uitslag van het ziekenhuis krijg....
Owh anna! Wat lees ik nou meid........! Zou het toch echt? Moet toch haast wel?! Oh wat spannend dit zeg! En nu dus wachten tot dinsdag dan, jee...... liefs
Ik kom ook weer ff binnen vallen en ik lees.......wauwwwwwww 2 strepen is zwanger he Gefeliciteerd meid. Ik ben supper blij voor je. Liefs wolly
ik durf echt niet te hopen hoor heb echt zoveel last van krampjes in mijn onderbuik! heb jij dat ook wolly? misschien zijn het wel zenuwen heb het gevoel dat als ze dinsdag zeggen gefeliciteerd je bent zwanger ik het dan pas echt geloof!
Ja ik had het ook dat ongi gevoel nu nog steeds af en toe, probeer niet teveel zorgen te maken een 2de steep komt er alleen te staan als je zwanger bent. Heb je verder nog mer klachten?
niet echt klachten heb alleen beetje een vol gevoel... maandag mag ik voor het bloedonderzoek ben echt nog heel benieuwd kan het gewoon niet geloven en ben bang dat het aan de hormonen ligt dat je daar evt vals positief op test maar weet niet of dat eigenlijk mogelijk is spannend hoor!
Lieve Anna, Wat lees ik nu... twee streepjes! Super meid... geweldig goed nieuws! Ik feliciteer je alvast stiekem hè... probeer je niet te druk te maken over de krampjes meid. Nu even wachten tot maandag. Hoeveel dagen na de TP zit je nu? Succes meid! Liefs, Josien
de terug plaatsing is vandaag precies 2 weken geleden... ziekenhuis had het niet over thuis testen gehad maar ik was zo nieuwsgierig! ik hoop gewoon dat het zo blijft!
Die ongikrampjes horen erbij hoor. Toen ik zwanger was, voelde ik ze ook de hele tijd en was dan ook overtuigd dat het niets was. Misschien kan je een andere ivf'er/icsi'er, hoe het zit met de hormonen. Volgens mij mogen zij altijd na 14 dagen thuis testen, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Een voorzichtige felicitatie dan maar. Hopelijk kom je ook bij de walvisclub!
Twee streepjes? Vals testen? Neeeee dat mag gewoon niet en denk eigenlijk ook niet dat het zo is. Het is jullie zo gegund dus ik duim nog even heel hard mee Het hormoon dat zorgt voor het tweede streepje maakt je lichaam niet aan als je zwanger bent...