vanmorgen toch nog een testje gedaan zaten er twee in de verpakking he dus ja weer positief we zien het gewoon als we zijn nog in de race! willen onszelf nog niet gek maken en dan straks een zware domper het controle streepje is wel wat donkerder als het streepje dat aan geeft dat je zwanger bent maar dat wil niets zeggen toch?
Oe, Anna, wat spannend! Klinkt toch wel heel positief hoor Zolang het geen Romed is maakt het niet uit hoe donker het 2e streepje is... als ie er staat is er hcg gemeten en volgens mij is de hcg van de pregnyl na een paar dagen uit je lijf. Voorzichtig gefeliciteerd !
dank je wel mieppie de testen zijn gewoon van de kruidvat... ben net met test en al naar vriendin geweest om te vragen wat zij er van vond hahahaha hoe bedoel je nerveus!
oh echt kristel! dat is mooi moet je kijken jij bent gewoon alweer 19 weken... wat gaat dat snel he! goed hoor hoe voel je je?
Gaat inderdaad snel...nu jij ook...zou super zijn Gaat goed hier, heb de kleine deze week voor het eerst gevoeld, zo bijzonder!
zo bloed is geprikt! zal wel een lang dagje worden en vannacht of ik dan zal slapen? ik denk het niet maar morgen mogen we eindelijk bellen voor de uitslag
Spannend Anna Ik denk dat je morgen wel goed bericht krijgt. Hopelijk kun je vanacht nog een betje slapen. Weet je al hoelaat je morgen de uitslag krijgt?
ik mag gaan bellen tuusen 8.30 en 10.00 maar ik zit natuurlijk om 8.25 in de start blokken he hahahaha thanx voor jullie berichtjes
Hahahahaha dat zou ik ook gedaan hebben ja. Succes morgen ik kom morgen zo snel mogelijk spieken hier of er al goed nieuws te bespeuren is
lief dank je wel! mannetje heeft heel goed gevoel erbij natuurlijk ook door die posi test van het weekend ik zelf weet het echt nog niet en betrap me nog steeds op broek gluren....
Hey Anna, Lees even stiekem mee. Spannend hoor! Maar géén ongi en een positieve test stemt wel heel erg hoopvol! Veel succes met de laatste uurtjes meid!
dank je wel allemaal! de laatste uurtjes idd ga zo lekker in bad nog even relaxed voor morgen ik rij naar het werk van mijn man dan kunnen we daar samen bellen... mogen gebruik maken van de vergader kamer dus dat is wel super! ik houd jullie op de hoogte!
Dat kan haast niet meer misgaan. Succes en sterkte morgen! Kun je vannacht wel slapen? O, ja dat broekgluren blijf je de eerste weken nog wel doen hoor. Wen er maar vast aan! hihi
ik hoop zo ontzettend voor jullie dat het is gelukt! moest toen ik thuiskwam nopg snel ff kijken. spannend zeg!