Heel veel succes straks, Anna! Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Moet nu werken, maar kom vanmiddag zeker even feliciteren !
het is echt.......... we zijn zwanger. zijn ondanks de posi thuis test helemaal ontdaan! het voelt allemaal nog zo onwerkelijk! meiden bedankt voor jullie medeleven en lieve berichtjes! we zijn gewoon zwanger!
wow meid gefeliciteerd maar idd na de positieve thuistest had ik ook niks anders meer verwacht he meid geniet ervan echt super
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee \/ Ik wist het wel. GEFELICITEERD Ohh wat fijn ik ben nu helmaal happy hahahahaa. Geniet er lekker van hoor je hebt het echt verdiend Liefs wolly
dank je wel allemaal! vandaag begint het allemaal al iets beter door te dringen... maar toch nog heel onwerkelijk ik duim voor jullie allemaal in de mmm en hoop dat er snel meer zijn met super nieuws! heel veel liefs anna
wel raar eigenlijk he de ivf verpleegkundige zei gister dat ik moest rekenen dat ik vandaag 5 weken zwanger ben omdat je altijd 2 weken 'kado'krijgt terwijl je weet dat het pas 3 weken is.... maar heb mijn banner toch maar op die 5 weken gezet...
WHOOPEEEEEE! HIEP HIEP HOERAAA! Van harte gefeliciteerd meisje! Jullie hebben het verdiend en ga er maar lekker van genieten nu! xxx
thanxx! gister een beetje een raar gesprek gehad met 1 van mijn vriendinnen zij heeft al 2 kinderen een jongen en een meisje maar willen graag nog een derde maar dat lukt niet helemaal nou ja een lang verhaal kort gemaakt ze is jaloers op me! van haar eerste was ze na 1 maand zwanger met de tweede na 3 maanden sorry hoor maar vind niet dat ze te klagen had toch? ik snap wel dat een wens voor een tweede of een derde net zo groot kan zijn als voor je eerste kindje maar ik vond het wel een beetje ongepast om dit zo te zeggen teggen mij... maar ik geniet gewoon verder hoor!
Hey lieve Anna, Wat vervelend van je vriendin, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje ongepast vind. Stoor je er niet aan en geniet. Groetjes, Elvira