Lekker genieten van je zwangerschap hoor! Je hebt het dubbel en dwars verdiend! Ik vind het ook niet zo gepast om dat zo tegen jou te vertellen. Tuurlijk mag ze jaloers zijn op mensen die zo zwanger raken en zij niet.. maar ze staat er geloof ik niet echt bij stil dat ze er al twee zonder moeite heeft kunnen krijgen en jij bij de eerste al heel wat hebt moeten doorstaan! GENIET GENIET GENIET! kusjes
Lekker genieten meid! Laat haar maar lekker jaloers zijn... ik kan me best voorstellen dat het voor haar ook moeilijk is, maar ja... jij kan er ook niks aan doen. Alsof jullie er geen moeite voor gedaan hebben! Nee hoor... lekker genieten en ik weet zeker dat ze wel weer bijdraait. Liefs, Josien
Anna, ik ben weer terug van weggeweest en wat lees ik....jij bent gewoon kei zwanger GEWELDIG MEID! PROFICIAT! Sorry, had ik nog niet eerder ontdekt! Geniet er lekker van en laat die vriendin van je maar lullen, jij gaat nu genieten! Liefs Nikkie
Laat je vriendin inderdaad lekker jaloers zijn! Je hebt het zo verdiend, en dat zou zij zich ook moeten realiseren. Lekker genieten van dit wonder!
ik kom me weer aanmelden op mijn topicje... heb vandaag een miskraam gehad zijn net terug uit het ziekenhuis volgende week moet ik terug komen om te zien of alles goed leeg is en 15 mei bespreken we hoe het nu verder gaat... liefs anna
dank je wel elmo het is idd even heel zwaar riep als eerste dat ik liever had gehad dat het dan maar helemaal niet was gelukt maar ja dat is ook niet waar natuurlijk zijn vandaag en morgen even vrij bijkomen van alle emo's liefs anna
Ja, dat heb ik ook idd zo ervaren..steeds weer. Aan de ene kant baal je dat je zover bent gekomen en vervolgens dit moet incasseren maar aan de andere kant: Je was wel degelijk zwanger! Heel moeilijk en dubbel!
net de gyn aan de lijn gehad mijn hormonen waren gedaald naar 8 maandag nog een keer bloed laten prikken want het moet onder de 5 komen.... omdat het zo hard gedaald is hoef ik geen echo te laten maken volgende week 15 mei pas weer naar de gyn over hoe en wat nu
Nou, ik hoop dat je ze gauw onder de vijf hebt! Weet je hoe hoog het was? Of had je geen bloedtest op de testdatum? Bij mij was het beide keren goed gezakt (1 keer nog 1x terugkomen dacht ik)...duimen dan maar!
Oh nee Anna... Wat lees ik nou.. Heel veel sterkte met het verwerkingsproces, neem er de tijd voor! Ik leef enorm met je mee... xxx
Oh meid.......weet ff niet wat ik moet zeggen..... Wat een zwaar kl*te nieuws zeg..... Had vriendlief en een goede vriendin al blij over jullie nieuws verteld. Maar nu dit... Een hele dikke knuffel en veel sterkte jullie samen de komende tijd....! liefs
@ elmo de waarde was op de test datum 455 en nu dus 8 dus heb wel goede hoop dat het snel onder de 5 is hoor @ de rest bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes opzich gaat het goed heb wel erg veel buikpijn maar met brufen 600 is het wel te houden de gyn zei ook nog het emryo zal toch niet helemaal goed zijn gaan delen het lichaam maakt dat een natuurlijke selectie en stoot het af dus ik koester de gedachte dat het zo beter is we komen er wel....
Hey Anna. Ik had al een berichtje achter gelaten bij de dec mama's. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg Heel veel sterkte met je verlies. Hele dikke knuffel. Liefs wolly
455...dat was wel hoog zeg! Shit shit shit...meer kan ik er niet van zeggen. Ik vind het echt heel verdrietig voor jullie. Liefs en een dikke knuf!