vind ik ook Anna. ik kan me niet eens voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn. gelukkig is de buikpijn wat te houden met pijnstillers. heel veel sterkte!
@ elmo ik wist niet dat 455 hoog was/is hoorde ook pas vandaag dat het zoveel was op de testdatum.... de buikpijn is een heel stuk minder nu denk dat ik het ergste nu gehad heb (Qua miskraam dan) de tranen beginnen nu pas.... bedankt allemaal voor de steun.
Lieve Anna, Ik ben erg geschrokken van je verhaal... wat een tegenslag zeg! Hoe gaat het nu met je? Ik denk aan je! Liefs, Josien
Ach lieve Anna, De tranen moet er echt uit hoor. Ondanks dat je weet dat het een natuurlijke reactie van je lijf is, is het wel zwaar &**^ Heel veel succes de aankomende dagen en doe lekker rustig aan. Liefs, Elvira
opzich gaat het wel hier... proberen het een plekje te geven heb wel erg te doen met het mannetje hij denkt dat het door hem allemaal zo gaat omdat zijn sperma niet goed genoeg is om zo zwanger te worden zal deze miskraam ook wel door zijn sperma komen... wat natuurlijk onzin is maar het is heel moeilijk om hem dat in te laten zien weet ook niet goed wat ik tegen hem moet zeggen om hem anders te laten denken volgens de gyn is het gewoon dikke pech en heeft dit niets met de verdere cryo's te maken... maar hij gelooft het niet moeilijk dus lichaamelijk voel ik me best goed heb nog wel wat nakramp maar is goed te doen. bedankt allemaal voor jullie fijne berichtjes
Wat sneu dat hij zich zo rot en schuldig voelt. Kan me voorstellen dat je dan niet weet wat je moet zeggen. Misschien dat over een tijdje doordringt bij hem.. Fijn dat je niet te veel pijn hebt! Hopelijk is het snel 15 mei.
wat naar voor je man anna natuurlijk is het niet zijn schuld. geven jullie elkaar lekker veel knuffels? ik weet echt niet wat ik moet zeggen. maar ik hoop dat een berichtje achterlaten je laat zien dat ik aan je denk. rachel
jeetje, m,n computer deed het een paar dagen niet.... lees ik dit bericht... ik was zo ontzettend blij voor jullie. wat een klap zeg. ach je mannetje, die arme schat , ik hoop dat hij snel het idee los kan laten dat het allemaal zijn schuld is, breekt dan ook je hart denk ik als hij zich er zo over voelt. er is wel een heeel klein lichtpuntje heel ver weg( nou ja in hoeverre je van een lichtpuntje kunt spreken, ik hoop echt dat je me niet verkeerd begrijpt want dat zou ik heel erg vinden en is echt m,n bedoeling niet) jouw lichaam kan dus wel zwanger raken, je bent zwanger geweest... miskramen komen helaas vaker voor ( mijn huisarts zei geloof ik 1 op 8 ofzo ) er lijkt dus op dit moment geen enkele reden te zijn waarom je niet opnieuw zwanger zou kunnen raken. jullie wondertje komt echt . ik hoop dat je buikpijn snel minder word en dat je je beter zult voelen, ik wens jullie heel veel steun toe. veel liefs jose
Oh nee Anna, wat lees ik nu Ik had nog helemaal niet weer op je topic gelezen omdat ik er stom genoeg helemaal geen rekening mee heb gehouden dat dit ook kan gebeuren. Kortzichtig van mij maar ik was zo in de hoera-stemming voor jou dat ik hier helemaal niet aan wou denken. Vind het zo erg voor je Wil je een hele dikke knuffel geven en je heel sterkte wensen. Groetjes Flam
Snap dat je even niet op het forum bent Jij hebt heel slecht nieuws te verwerken en dat kost tijd om te verwerken. Ik denk aan je en wil je even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat in 2008 betere tijden gaan aanbreken voor jou dus hierbij stuur ik deze wens naar jou Groetjes Flam
Hey Anna. Ik wilde even weten hoe het met je was. Ik hoop dat het met je mannetje al iets beter gaat en met jou natuurlijk ook. Hele dikke knuffel wolly