hee meiden bedankt voor jullie berichtjes ik moet zeggen dat het hier eigenlijk best goed gaat met mij zoiezo wel heb natuurlijk veel verdriet gehad maar kon het redelijk van me afzetten ben wat dat betreft ook wel een nuchtere muts misschien dat dat scheelt mannetje heeft het een stuk zwaarder hij geeft zichzelf nog steeds de schuld al lijkt het gelukkig wel iets minder te worden dus eigenlijk ben ik meer bezig met zijn verdriet vind het zo sneu voor hem maar kan er alleen maar voor hem zijn en luisteren en praten en dat gaat ons gelukkig heel goed af we gaan in juni even 14 dgn de zon opzoeken ff lekker weg met zijn tweeen en verder niemand heerlijk en dan na de zomer (sluiting lab van het ziekenhuis) weer verder vol goede moed eigenlijk want ik ben zwanger geweest en dat moet toch nog eens gaan lukken ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat ik heb een hoop bij telezen dus dat zal wel even duren heel veel liefs anna
Hey lieve Anna. Goed om te horen dat het een stukje beter met jullie gaat. Vind het erg sneu voor je mannetje dat hij zich zelf er de schuld van geeft, hopelijk komen jullie er snel weer boven op. Lijkt me en goed idee om eventjes er tussen uit te gaan met z'n tweetjes. Even jullie bolletjes leeg maken en als jullie terug komen dat jullie er dan weer met volle moed er tegen aan kunnen gaan. Dikke knuffel wolly
Fijn dat je positief bent Anna! Ik hoop dat jij en je mannetje weer lekker gaan opladen in jullie vakantie en dat jullie als 2 opgeladen batterijtjes weer terugkomen. Groetjes Flam
ja lekker op vakantie, alles de boel de boel laten en dan heerlijk uitgerust weer aan de slag voor een beeb, ik hoop dat je mannetje zich snel beter voelt, hij kan ook proberen en vanaf de andere kant naar te kijken, hij heeft je dus wel mooi zwanger gemaakt, een miskraam is vreselijk verdrietig maar dat wil absoluut niet zeggen dat jullie geen kinderen kunnen krijgen, het is dus goed genoeg om zwanger te worden. nou sterkte jullie allebei veel iefs jose
het is weer even helemaal mis hier had ik mijn man net een beetje uit zijn dip belt mijn zus dat ze zwanger is.... 1e maand gelijk raak 6 weken is ze nu ben natuurlijk heel blij voor ze maar heb ff genoeg gehad we hebben d e laatste tijd alleen maar rot nieuws vrienden die kanker krijgen bij ons van alles wat niet lekker loopt ik heb het ff gehad.... sorry heb nog niet de tijd en zin en kunnen vinden om alles bij te lezen
Oh, kan me jouw frustratie zo goed voorstellen. Ik zie de laatste tijd alleen maar bolle buikjes voorbij komen. Ik dacht vandaag, ik ga eens wat kleren onder m'n hemd proppen en eens kijken hoe mij dat staat. Nou, het staat me heel goed en het gaat jou en mij ook gewoon gebeuren want jou staat het ook heeeel goed Houd moed Anna Groetjes Flam
Hè verdorie Anna, wat een rotnieuws net als je het een beetje aan het verwerken bent! Ik weet niet wat het is, wij, meiden die niet gemakkelijk zwanger worden, trekken het volgens mij aan dat mensen in de omgeving daardoor juist extra-vruchtbaar zijn ofzo...aaaaahhhhh. Probeer je te focussen op jezelf he? Dan maar even egoïstisch maar jij bent nu veel belangrijker! xxx
thanxx lief allemaal kreeg vandaag te horen maar ja jij bent sterk jij kan dit wel aan ja en bedankt ik weet dat ik sterk ben en voel me niet zielig maar mijn rugzakje zit ook wel eens vol voor mijn gevoel.... en bij jullie toch ook! maar het komt zeker allemaal een keer goed!
Hallo lieve Anna, heel veel sterkte. Het is lastig om te weten wat je moet zeggen in deze situatie. Ben het eens met Jootje, dat wij blijkbaar supervruchtbare mensen aantrekken. Overal om je heen springen ze uit de grond... En het is waar, ik denk ook jouw rugzakje meer dan genoeg gevuld is. Maar heb hoop. Je bent zwanger geweest, het kan dus. En het gaat gebeuren. We duimen voor je. Heel dikke knuffel.
hee meiden gister een evaluatiegesprek gehad met de gyn niet echt veel nieuws voor mij maar het mannetje is wel wat meer gerustgesteld dus dat is fijn uitleg gehad over de cryo terug plaatsing maar aangezien ik nu nog niet ongesteld ben geworden en dat na een miskraam even kan duuren zal dat niet meer gaan lukken voor de zomersluiting ik moet nl minimaal 1 cyclus van mezelf hebben gehad dus we rekenen maar op augustus ongeveer groetjes anna
dan duim ik deze keer maar voor een ongesteldheid, ook al klinkt dat wel heel erg raar op een zwangerschapsforum Ik wens je in ieder geval alvast het aller-allerbeste met de volgende poging Groetjes Flam
Anna, fijn dat jullie langzaamaan weer opkrabbelen. Geniet van je vakantie straks en daarna vol goede moed er weer tegenaan! Dikke knuffel!
Anna, ik neem na mijn 3e mislukte ICSI poging afscheid van de MMM. Ik blijf het algemen ICSI/IVF forum volgen en je kunt me natuurlijk altijd een PB-tje sturen. Ik ga heel hard voor je duimen Groetjes Flam