ik doe mijn best stiekem heb ik het gevoel dat het misschien wel deze maand 'gewoon 'raak is maar dat zal mijn lichaam wel zijn die een loopje met me neemt! maar goed vanaf vandaag nog precies een maand(je)!
ik doe mijn best stiekem heb ik het gevoel dat het misschien wel deze maand 'gewoon 'raak is maar dat zal mijn lichaam wel zijn die een loopje met me neemt! maar goed vanaf vandaag nog precies een maand(je)!
Anna... ja dat wachten is het meest frustrerende wat er is... maar toch is het zo 5 december..... HOpenlijk weet je dan meer en kun je meteen aan de "slag". xxx Jootje
ik weet het eigenlijk niet ik dacht dat ik deze ronde mijn eisprong voelde en we hebben echt 5 min daarna geklust dus misschien dat het daar door komt... mijn borsten zijn wel wat gevoelig maar ja dat zegt niets toch? mijn mannetje vind dat ik mezelf niet gek moet maken en dat we gewoon HET traject ingaan staat voor hem vast nog een dag of 2 en dan weten we het.....
Ga ik toch nog even 2 dagen duimen Je weet maar nooit Ik lees het wel op je topic over 2 daagjes. Groetjes Scat
helaas, dacht ik toch nog op het randje de mmm te ontwijken heb ik vandaag toch echt roze afscheiding... en dat is bij mij het teken dat ik vanvond of morgen vroeg echt de op visite krijg jammer
Ja, balen meid. Ik ga wel alvast duimen voor een fantastische 1e poging in de MMM Dat jij straks maar met heel mooi nieuws mag komen op je eigen topic Groetjes Scat
Ik zit even te denken..5 December, dat betekent nu nog 3 weken en dan zit je in de MMM Hoe voel je je nu : Groetjes Scat
goede morgen allemaal! zo nog 1 nachtje slapen en dan is het zover.... zenuwen? tja het begint nu steeds meer te kriebelen hoor maar vooral veel vragen denk ik. benieuwd wat ze allemaal gaan doen morgen en dat terwijl ik tegen mijn man zeg; maak je niet druk het is alleen maar een intake dus veel wijzer worden doen we niet.... (altijd makkelijker om iemand anders gerust te stellen als jezelf) maar goed we gaan ervoor en op een rare manier heb ik er dan ook wel weer zin in. ik laat het weten! liefs anna
Gelukkig dat het gaat beginnen he ? Dan gaat er voor je gevoel eindelijk wat gebeuren Ik hoop dat het een fantastisch resultaat gaat opleveren en ben erg benieuwd hoe je intake-gesprek gaat. Groetjes Scat
Hey meis, Had je al een PB'tje gestuurd. Zit te wachten op nieuws! Hopelijk is het jullie 2tjes mee gevallen.
zo de intake zit er dus op! en we zijn erg positief kan ik vertellen we moesten om half 11 bij de gyn zijn maar die was helaas ziek en werden dus pas om half 1 geholpen maar geen probleem we hadden de hele dag vrij dus dat was wel fijn! er is van alles gevraagd over ons en daar kwam niets vreemds uit (gelukkig) echo gehad en ook dat zag er allemaal keurig uit alleen de linker eierstok kon hij niet vinden maar dat kwam wel vaker voor zei hij aan de vorm van alles kon hij zien dat die er ook zat dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken... het toeval was dat ik vandaag mijn ongestelheid kreeg gyn was daar blij om en wil me 17 dec terug zien ik verwacht dan een echo ivm eitje ik heb al bloed afgegeven en mannetje gaat morgen zaadjes inleveren hij moet wel even langs de uroloog ivm zijn niet ingedaalde ballen vroeger gewoon ter controle van alles al met al erg positief!
Nou dan is het balletje in ieder geval aan te rollen he? Ik hoop dat de onderzoeken positieve dingen opleveren en je snel "aan de slag" kan! xxx