dank je wel allemaal! lief.... gister even een jank avondje gehad waarom? ik weet het niet zijn nu toch al 2.3 jaar bezig en hebben toen we de eerste uitslag van mijn man zijn zaad kregen natuurlijk wel wat tranen gehad maar heb altijd gedacht kom op schouders eronder er zijn wel ergere dingen in de wereld en nu heb ik een positief gesprek achter de rug en ga ik zitten janken! (maar het was wel even lekker!)
Geeft niet Anna er komt een hoop spanning bij kijken en af en toe wordt het iets te veel. Maar het gaat de goeie kant uit en de berichten tot nu toe zijn goed. 17 December al terugkomen en het is nu al de 9e dus dat schiet op Nog even volhouden dan is het zover Groetjes Scat
jaaaa gaat opschieten nu he! en heb er eigenlijk wel zin in morgen wat klinkt dat raar he ik hoop dat we ook gelijk de uitslag van het zaad en mijn bloed krijgen...
Hoi Anna, Alvast heel veel succes morgen. Vind je het spannend? Het gaat allemaal goed komen hoor. Groetjes, Elvira
hallo allemaal... nou we hebben vandaag de uitslagen gehad en het was helaas niet best. dus het gaat icsi worden alles is gelijk geregeld en we gaan voor de eerste poging in februarie heb vandaag al gelijk alle medicatie meegekregen en ga in januari met de pil beginnen 8 januari moet het mannetje naar de uroloog om voor de zekerheid alles na te kijken en dan de 22ste hebben we de uitleg over het spuiten ed al met al best een emotinele dag vooral omdat het eerste zaad onderzoek alleen maar matig was (dit was in een ander ziekenhuis) en dan deze uitslag zo slecht dat hadden we niet gedacht meiden ik reageer morgen even op mijn pbtjes ik ben nl net klaar met werken en heb mijn man nog nauwlijks gesproken liefs anna
Och meis toch......... Jee, dat is dus helemaal bijstellen met enigzins wat verwachtingen die jullie hadden, toch? Laat het allemaal even goed bezinken, en duim en hoop voor jullie dat jullie de moed op kunnen gaan bouwen voor het nieuwe jaar! We pb'en nog wel meis! knuf esser
Jeetje meis..dat is even een minder bericht. Opzich wel fijn dat alles al meteen geregeld is. Slaap lekker straks en wat Esser zegt..laat het even op jullie inwerken..heel veel sterkte! Dikke kus
Hee Anna, balen zeg! Dan gaan we gelijk op, ik moet ook in januari aan de pil en in februari ergens de punctie en de terugplaatsing...Succes meid!
Anna, wat een tegenvaller. Wel duidelijkheid over wanneer te beginnen en daar ga ik dan ook hard voor duimen. Dat de poging in 2008 maar een fantastisch resultaat mag hebben Groetjes Scat
Anna, hele fijne feestdagen en een heel mooi 2008 gewenst Ik hoop dat Februarie 2008 een hele geslaagde poging wordt Dat wou ik nog even krabbelen vandaag. Groetjes Scat
Hoi Anna, hier even een antwoord op jouw vraag. Eigenlijk is het hele traject mij meegevallen. He spuiten is alleen de eerste keer spannend en daarna doe je het vanzelf. Wat wel een vervelend gevoel was, toen ik de Gonal ging spuiten. Ik zat zo vol met die follikels dat ik niet meer op mijn zij kon liggen in bed maar het was meer een rotgevoel dan echt pijn.Het enige wat me vies tegen viel was de punctie. Dat deed echt verschrikkelijk veel pijn, ik ben geen pieper maar ik lag te huilen van de pijn. Maar ze hebben wel meteen genoteerd dat ik de volgende keer een roesje krijg. Nu heb ik dus niets meer om tegenop te zien! Vind alleen zo'n kans op overstimulatie een beetje griezelig maar dat komt omdat ik volgende keer langer door moet spuiten. Mijn zus had ook icsi gedaan, en zoals ik het van haar begreep was het hele traject een ramp, maar dat vond ik totaal niet. Ik had er ook veel plezier in! En ik wens jou het zelfde, en een pijnloze punctie wens ik je ook! Ik duim voor je meid!
@ stienke dank je wel voor je antwoord ik moet zeggen dat ik ook helemaal niet flauw ben maar door alle verhalen zie ik toch wel tegen de punctie op... dat spuiten enzo tja dat word gewenning zegt iedereen maar goed ik ga het wel zien en we gaan er gewoon voor
dank je wel scat! was weer even geleden dat ik hier was geweest erg drukke maar wel leuke tijd achter de rug dus wat minder tijd voor de pc! allemaal nog de beste wensen dus en we gaan voor een ongelooflijk goed jaar.... as dinsdag moet mijn man naar de uroloog we zijn erg benieuwd of daar nog iets uitkomt en dan is het afwachten tot 22 januari dan krijg ik spuitles! heel veel liefs voor iedereen! groetjes anna