Spannende tijden weer dus. Hopelijk vallen de uitslagen van je man mee en krijg je het spuiten snel onder de knie ! Groetjes Scat
Hoi Anna, viel het mee afgelopen dinsdag? Hoop alleen maar goed nieuws! Spannend hoor...het is al bijna de 22ste
Hey hey, Hoe is het met je? Is het afgelopen dinsdag mee gevallen? Heb i.i.g aan jullie gedacht groetjes Esser
ja gelukkig alles mee gevallen... ze gaan geen operatie uitvoeren. het blijkt een groei stoornis van de ballen te zijn die veel voorkomt maar waar ze eigenliijk niet weten waar het vandaan komt hij doet wel mee aan een genetisch onderzoek over 4 mnd krijgen we daar de uitslag van maar uroloog zei al dat daar niet veel uit zou komen maar je weet maar nooit wat onze kinderen er later aan kunnen hebben.... dus idd op naar de 22ste!
Goed dat het wel is meegevallen! Klopt, de resultaten kunnen wellicht van belangrijke factor zijn voor de toekomstige kids En nu op naar de 22e, spannend! liefs esser
Hey Anna Ik heb je topic even gelezen, had het nog niet gedaan Maar gelukkig dat ze geen operatie uitvoeren bij je man. Ben je al zenuwachtig voor het spuiten? Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen allemaal. Ik duim voor je! Liefs wolly
@ wolly het spuiten daar zie ik niet zo heel erg tegen op de eerste keer zal wel vreemd zijn maar als ze het iedereen geleerd krijgen dan mij toch ook wel?! de eicelpunctie daar heb ik wel wat meer kreibels over maar dat komt denk ik door verhalen die ik heb gehoord maar ik zal mijn eigen ervaringen moeten maken en dan pas oordelen toch? groetjes
@ kristel hoe gaat het met je? al wat minder misselijk? oh en helemaal vergeten(schandalig) hoe was de echo? x
Ja dat denk ik ook wel, je hoort van de meiden hier, die spuiten, dat het heel erg mee valt. Ik hoop dat het goed zal gaan met de punctie, ik duim voor je Liefs wolly
Spuiten leer je inderdaad ook wel...naast jou al zoveel andere vrouwen Punctie komt ook vast goed..je weet van te voren nooit hoe het zal gaan. Hoop dat het mee zal vallen..duim ook voor je! Enne geen sorry...misselijkheid is er nog iedere dag (wel irritant) maar goed heb het er voor over. De echo was mooi...(staan in mijn album)..ons kleintje is 4,4 mm en het hartje klopte.
trvandaag is het weer zover vanmiddag om 3 uur worde we in het ziekenhuis verwacht en dan krijgen we uitleg over het spuiten ed ben niet zenuwachtig ofzo heb er meer zin in denk ik het weekend wel even een baal weekend gehad het zal wel voort gekomen zijn uit onzekerheid over het het hele mmm verhaal maar er was even niet goed ik vond dat we nooit iets leuks deden terwijl we juist heel actief in dinegn ondernemen zijn mijn werk was niet meer leuk en ik vond eigenlijk dat we ook wel iets te burgelijk werden gelukkig is die bui weer over! groetjes
Dat soort buien overvallen je gewoon. Niets aan te doen. Soms komt het gewoon door spanning. Die zit niet altijd aan de oppervlakte en merk je ook niet altijd maar die borrelt ineens boven. Gelukkig is het meestal ook snel weer voorbij. Ik hoop dat het een heeele geslaagde poging voor je wordt en succes met de prikinstructie Groetjes Scat
Ik denk dat het ook een beetje van de spanning komt er komt nu zoveel op je af. Fijn dat het dan nu al weer wat beter gaat Veel succes nog vanmiddag met de prikinstructies. Liefs wolly
Heey Anna, heel herkenbaar hoor zo'n buien. Dan is het je allemaal even te veel en niks deugd op zo'n moment. Achteraf realiseer je je pas dat het toch wel meevalt. Hoort er allemaal bij meid! Succes! Liefs Nikkie
joehoe! heb vandaag mijn eerste spuit gezet! en ik ben helemaal opgelucht het ging hartstikke goed het is makkelijk en pijnloos natuurlijk nog zonder hormoon het was alleen om te proberen nu even wachten tot ik volgende week de menstruatie krijg en dan kan ik met de pil beginnen hebben ons vanavond nog even op een lekker restaurantje getrakteerd mocht wel vonden wij bedankt voor de berichten meiden!